problemen na verwijderen systemworks

Status
Niet open voor verdere reacties.

arjan19

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2001
Na het uninstaleren van norton systemworks heb ik het volgende probleem: Kan me niet meer aanmelden bij msn messenger, de windows update geeft 0 updates beschikbaar aan terwijl dat anders altijd wel wat te halen was.. en kan niet inloggen op hotmail bij het inloggen krijg ik De pagina kan niet worden weergegeven. Ik heb de avg control center als antivires draaien bij het disablen van dat programma blijf ik hetzelfde probleem hebben. Ik kan wel gewoon op internet surfen maar het is net alsof alles van microsoft het nie meer doet (msn update hotmail)

System works / AVG

Ik heb min of meer dezelfde problemen gehad bij het installeren van Norton systemworks 2003 en NIS 2003 naast AVG:
tijdens de installaties kreeg ik allerlei duistere foutmeldingen (PC liep vast, afgebroken bestanden) en de liveupdates wilden niet meer installeren.

Nadat ik AVG volledig had verwijderd heb ik zowel Systemworks als NIS opnieuw er op gezet en nu draait het wel (inclusief updates). Schijnbaar zet AVG bepaalde zaken in het register op "veilig" of schermt ze af, waardoor andere programma's (zoals Norton) er volgens mij niet bij kunnen komen.

Norton geeft volgens mij ook aan dat je al bestaande virusscanners eerst moet verwijderen. Je kunt ze, na installatie van Norton, weer gewoon terugzetten.

hmm

Ik heb AVG uninstall gedaan tis er nu af maar problemen niet dus het is niet de oorzaak waarschijnlijk..ik wil voor geen goud norton terug

Er is hier een programma voor die echt alle Norton bestanden verwijderd,weet alleen niet meer hoe het heet.Het is zeker meerdere malen voorbij gekomen dus zou het ook in de search moeten staan.

B.Jager

bedankt voor de replay maar het gaat niet om de norton files in de tijd dat ik norton had was e rniks aan de hand..

Wie o wie herkent onderstaand probleem.. please answer ik wil graag weer op msn en hotmail. Wie weet wat ik moet doen.

Ik heb sinds kort deze problemen: Kan me niet meer aanmelden bij msn messenger, de windows update geeft 0 updates beschikbaar aan terwijl dat anders altijd wel wat te halen was.. en kan niet inloggen op hotmail na het inloggen krijg ik De pagina kan niet worden weergegeven. Ik kan wel gewoon op internet surfen maar het is net alsof alles van microsoft het nie meer doet (msn, update, hotmail etc) kan ook geen berichten meer posten op google groups bv

Ik wou net handmatig een update van internet explorer doen maar kreeg een error dat het niet kon heb even op help gedrukt en daar stond dit:

Er kan door Setup geen verbinding worden gemaakt met de downloadsite van Microsoft of de downloadserver van de systeembeheerder om het instructiebestand voor het installatieprogramma op te halen. Dit wordt mogelijk veroorzaakt door ongeldige proxyserverinstellingen op uw computer, drukte op het Internet of andere problemen met uw huidige webbrowser.
U moet met uw huidige browser bevestigen dat u een verbinding met het Internet tot stand kunt brengen door een verbinding te maken met http://www.microsoft.com/ of de downloadserver van de systeembeheerder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan