problemen nova?

Status
Niet open voor verdere reacties.

insider

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2002
Ik maak al jaar of 2 gebruik van de nieuwsgroepen van nova.planet.nl via Newsbin. Sinds 1 à 2 maanden valt mij op dat bij mij bijna alle mp3's die ik binnenhaal incompleted zijn. Ik heb newsbin ook al opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft. Ik denk dat 99% van alle mp3's van diverse groepen die ik binnenhaal incompleted is, terwijl ik de afgelopen 2 jaar dit probleem nooit heb gekend.

Zijn er meerdere mensen die dit probleem hebben en eventueel een oplossing weten?

Ik heb dit al van meerdere van mijn kennissen vernomen. Deze zijn naar de betaalde payserver Eweka overgestapt. Nu hebben ze weer goede en snellere responstijd. De meesten zijn nu hier tevreden over. Zelf heb ik al reeds langere tijd Eweka en voor mij ook niets dan lof. Misschien dat dit je zou kunnen helpen?

De snelheid is opzich niet zo'n probleem. Het vreemde is dat alles wat niet een mp3 is goed wordt binnengehaald en alles wat mp3 is incompleted.

Is aanbod van Eweka overigens te vergelijken met dat van Nova?

Laatst bewerkt:
Dan zou je films helemaal niet kunnen downloaden.???

films heb ik nog nooit gedownload via Nova, dus dat weet ik niet.

is vaak toch het geval dat de bestanden al incompleet op de server staan, of je bent in de knoei gekomen met de retentietijd. Volgens mij kan je als planetklant ook terecht o de newsserver van kpn. (news.kpnplanet.nl), voeg deze server eens toe met dezelfde inloggegevens als die van nova.

Met een payserver is de kans op compleetheid een stuk beter gegarandeerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan