Problemen site op internet plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Recycleer

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2001
Beste medemens ,

Met het prog. LMSOFT FTP probeer ik mijn vers gebakken site op het net te plaatsen,maar ik heb nog enkele vraagjes ........
naam ftp server home.planetinternet.be
aanmelden .... mijn gebruikersnaam.......
wachtwoord .....XXXXXXXXXX.......
lokale map d:\mywebsite\

Bij de knop proxy staat niets aangevinkt of ingevult
Bij de knop meer opties is passieve overdrachten aangevinkt en verder niets ingevult........

Wat dan met ?????? poort 21 of upload directory pubwww (heb ik ergens gelezen )

Daarna heb ik de keuze om verbinding te maken met de FTP server ,eenmaal verbinding de keuze om de map te kopiéren .
Is de site dan ook meteen bezoekersklaar ???????

Bij voorbaat dank voor de hulp...............

poort 21 is de standaard ftp poort, hoef je alleen iets in te wijzigen als je een niet-standaard poort moet gebruiken. pubwww is een voorkomende naam van de map waarin je een site upload (is bij elke provider weer anders).

Als je zelfs alles verder goed hebt gedaan kunnen bezoekers meteen je site bekijken. Je kunt dit zelf ook controleren door zelf je site te bezoeken.

Ik heb alles gedaan zoals het (denk ik )hoort,
maar als ik mijn hompage bezoek krijg ik het volgende
FORBIDDEN
you don't have permission to access/~(mijn username)/on this server
apache/1.3.26server at home.planetinternet.be port 80

Uhm,

Punt 1:
sommige providers hebben geen ftp toegang.
Punt 2:
bij sommige providers moet je niet home.planetinternet.be ingeven maar bijv. ftp.home.planetinternet.be maar ik weet niet of dat daar zo hoort

intussen is het probleem opgelost ,bij het ftp programma heb ik bij hostmap pubwww geplaatst en en passieve overdrachten uitgevinkt en blijkbaar is het nu gelukt

http://home.planetinternet.be/~geertvah/

t'is nog maar een begin ,is het mogelijk om bv. elke dag een klein stukje bij te werken of is het beter om bv. uitgebreider stukken in te voegen (of heeft dat geen belang )................................

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan