problemen tussen yahoo en IE sinds 1 GB storage

Status
Niet open voor verdere reacties.

demol007

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2002
Berichten
145
Ik heb zowat al mijn adressen bij Yahoo. Al jaren en NOOIT problemen mee gehad. Echter nu heeft er een update plaats gevonden waarbij de yahoo-adressen niet 250 MB storage hebben maar 1 GB storage. En toen begonnen de problemen.

Ik kan wel inloggen maar daar stopt het de helft van de tijd. Ik krijg een blank scherm te zien met onderaan een "adres" dat zichzelf constant lijkt de herladen. IE stopt er dan geheel mee en is alleen nog af te sluiten met de rechtermuisknop in de balk onderaan. Ik krijg dan ook de boodschap "programma reageert niet".
Soms kom ik wel voorbij die witte pagina en zie ik alleen headers. Zelfde gedoe onderaan met een pagina die constant herlaadt en IE die niet normaal af te sluiten is.
Bij hoogste uitzondering kom ik in mijn mailbox maar ik kan nergens op klikken dus ook niet openen, reply, delete, etc.
En alweer datzelfde gedoe onderaan en IE die niet normaal wil afsluiten.

Ondertussen (vannacht) is ook mijn tweede emailadres overgegaan op 1 GB en ja hoor, ook daar treden de problemen op. En ook daar weer datzelfde gedoe onderaan.......

Uit nieuwsgierigheid heb ik dan Mozilla geprobeerd. Altijd achter de hand om dit soort ongein te omzeilen :D. En met Mozilla gaat het gewoon goed.

Ik heb contact gehad met Yahoo maar zij "begrijpen het probleem niet". Nou, zo slecht is mijn Engels echt niet !

Herkent iemand deze problemen en heeft Yahoo voor een oplossing gezorgd ?
 
Ikzelf heb twee account daar, maar geen problemen. IE en FF doen het allebei perfect.

Mischien kun je eff je cookie instellingen goed zetten, dat ie ze allemaal toelaat.

Ik zou niet zo 1 2 3 weten waar aan het ligt. Anders gebruik je toch gewoon FireFox (betere veiligere snellere browser).
 
Yahoo werpt de handen in de lucht en roept dat het met IE te maken heeft. Echter na 2 dagen heeft het probleem zichzelf opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan