Problemen update van ram :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Y@Nn!çK

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2002
Ik heb dus een probleem, ik weet niet of het hier ergens staat, ik kan het allesinds nie vinden. Ik heb dus 256 ram gekocht en heb die bijgestoken in menne pc. Hij boot, herkent het geheugen, der komt te staan, update succesfull. dan begint win te laden en dan valt pc gewoon uit en boot em gewoon, iemand een idee wa hiermee aant te vangen ?
proc = amd xp 1600+, mobo= msi k7t turbo2

en als je het de ram er weer uithaalt doet hij het dan weer????

hmm frapant en als je die ram in een andere computer doet??

Enige pc in huis dus nie kunnen testen, maarja, als bios hem herkent .... maar heb net naar winkel gebeld waar ik heb gekocht, ze gingen een ander latje brengen ...

Tis opgelost, heb gewoon de latjes van plaats verandert, nu gaat het :d toch merci

Ik zou toch nieuwe vragen want ik heb dit ook gehad.
De PC van mn ma gaf de geest (geen beeld geen bios niks) dus ik dacht lekker 128Mb reep even over te nemen. Mijn pc starte vervolgens wel maar deed zeer moeilijk, daarna volgde b.s.o.d's en ook hier einde. Windows98 opnieuw willen installeren, geen verbetering=> xp wilde niet eens beginnen met installen. Reep er uit en no problem meer.

Mijn conclusie is dat als het geheugen niet wordt aangeroepen in het begin de computer schijnbaar kan werken. Maar later kan het fout gaan als er toch gebruik gemaakt wordt van de reep.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan