problemen user32dll

• Onderwerp starter Onderwerp starter lukaz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

lukaz

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2008
ik heb de volgorde van nucia gevolgd, maar bij het typen van " ren c:\windows\system32\user32.dll user32. old" krijg ik de melding: "the system cannot find the file specified".
Dan heb ik deze stap proberen overslaan en rechtstreeks "copy..." getypd en shut down gedaan. Maar bij het opstarten van de pc gebeurt nog steeds hetzelfde als voorheen, ik kan maw nog steeds niet in windows.
kan iemand mij verderhelpen?

Dank bij voorbaat

nog een opmerking... als ik de cd van bartpe opstart krijg ik de melding: "network support is not started yet. Do you want to start network support now?"

Wat heb je precies bij de Copy (stap 5.2) ingetypt en welke melding kreeg je dan terug.
N.b. je kunt het ook gewoon nog een keer herhalen zoals het op de site van Nusia staat.
N.b Laat de Bartpe CD maar even liggen.

nog een opmerking... als ik de cd van bartpe opstart krijg ik de melding: "network support is not started yet. Do you want to start network support now?"

Nee, dit wil je niet :).

Weet je 100% zeker dat je het juiste bestand hebt gekopieërd?

Is het dezelfde melding?

dit heb ik bij copy ingetypd: "copy user32.dll c:\windows\system32\user32.dll" en dan krijg ik :" overwrite c:\windows\system32\user32.dll? (Yes/No/All):

dank bij voorbaat

Doe maar Yes,

maar het moet zijn;

copy d:\i386\user32.dl_ c:\windows\system32\user32.dll < enter> (waar D: de letter van jouw CD-rom drive moet zijn, kan dus een andere letter zijn)

Tenzij je met cd command naar de cd/dvd drive bent gegaan en dan met cd naar de map i386...

Laatst bewerkt:
Het probleem is dat ik niet echt weet hoe mij drive noemt, welke mogelijheden zijn er. Dan probeer ik ze allemaal eens.

Bedankt :)

D, E, F, t/m z.

Bedankt, ben druk bezig alle letters aan het invoeren :):thumb::thumb:

Als je in het dos venster staat, type dan eens dir <Enter>

Scroll dan (als dat nodig is weer naar boven).
Wat staat er bij Map van ...

na X:\i386\System32>dir
krijg ik 520 files onder elkaar, waarvan vijf dir maar ik zie hiertussen geen map van ... staan :(

Groetjes

bij X als drive krijg ik "The system can not find the path specified" terwijl ik bij de andere letters kreeg "the system can not find the drive specified.

Grtz

copy x:\i386\user32.dl_ c:\windows\system32\user32.dll < enter>

gebruiken.

De System32 map is al 1 niveau te diep. De map waar het bestand uit moet komen op de CD is een andere dan die op de PC waar hij in moet.

Laatst bewerkt:
tevergeefs, het werkt nog steeds niet, kan je mssn nog eens vanaf cd nl_home_sp2 duidelijk maken wat ik moet doen, want ik denk dat het fout loopt bij die ren en die copy.

Sorry voor mijn enorme miserie

Mssn nog iets dat kan helpen: bij het intypen van het ren gedeelte verschijnt er "A duplicate file name exists or the file cannot be found"

Grtjes

c: of x: noem je root niveau.

Ga je in een map, bij voorbeeld c:\windows zit je 1 niveau diep.
Ga je naar X:\i386\System32 om even bij jou voorbeeld te blijven zit je 2 niveaus diep.
Nu staat het programma waar het om gaat in de map i386.
De dir die je gaf deed je echter uit de map X:\i386\System32 en dat is dus 1 niveau te diep.
En een melding "file cannot be found" is dus vrij logisch.

Laatst bewerkt:
cd.. <enter> (twee x een punt achter de cd.

Geef dan een dir <enter> en laat even weten in welke map je dan staat. zou x:\i386 moeten zijn.

Laatst bewerkt:
X:\I386>dir
Volume in drive X is BartPE
Volume Serial Number is D62E-3624

Directory of X:\I386

is dit wat je nodig hebt, of heb ik een fout begaan

Bedankt alvast

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan