Problemen verbinden draadloos netwerk notebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

sndk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 sep 2007
Berichten
2
Hallo,

Ik heb sinds kort een laptop gekocht (Acer Aspire 5610Z), omdat ik sinds dit jaar ga studeren. Ik neem em meestal mee naar school, en dat is waar de problemen beginnen. In sommige gebieden kan ik zonder problemen op het netwerk komen, maar in andere delen zie ik de verbinding wel maar kan ik er geen verbinding mee maken op een of andere manier terwijl de mensen die naast mij zitten dan wel gewoon verbinding kunnen maken. Het zal waarschijnlijk aan mijn netwerkkaart liggen, maar is het dan mogelijk om dit probleem op te lossen door een nieuwe kaart te kopen die in de wifi slot van mn notebook gaat?

Alvast bedank, SNDK
 
Je had de laatste drivers ook al geïnstalleerd van je netwerkadapter?
Windows is ook up-to-date?
Meestal begin je daarmee. :)
 
Yup.. ik heb de laatste driver en windows is up to date. Ik heb gewoon perfect internet alleen het is denk ik een hardwarematig probleem dat ik wel het netwerk zie maar niet kan verbinden als ik onder een bepaald sterkte niveau zit (zie eerste post). Nou stel ik mn vraag nog een keer als in mn eerste post. Is het mogelijk om met een andere wireless device je verbinding te versterken/zoek bereik te vergroten zodat ik wel kan connecten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan