problemen verbinding

• Onderwerp starter Onderwerp starter micki
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

micki

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2001
Een kennis van mij heeft altijd geinternet via de kabel(via netwerk),nu is ze verhuisd en wil ze voorlopig even internetten via telefoon.
Alleen we krijgen de verbinding niet gelegd,krijgen de volgende foutmelding:Remote Acces Connection Manager Services
fout 711: Kan remote acces connection manager niet laden. Configuratieprobleem verhindert maken verbinding.

Kan mij iemand vertellen wat hier aan de hand is???
Ze heeft XP.Hebben ook al geprobeerd verbinding te leggen via MSN Explorer,maar het aanmelden lukt steeds niet.
En de modemhelper geeft een foutmelding met iets van initialiseren wat niet lukt ofzoiets dergelijks.

Wat kan dit zijn?

Diverse dingen geprobeerd met services,maar dit heeft geen effect.
Het is ook gewoon erg vreemd dat als ik met de nieuwe verbindingwizard handmatig een verbinding wil maken dit gewoon niet lukt.
Bij het schermpje waar je uit de 3 opties moet kiezen wat voor verbinding je wil aanmaken staat breedbandverbinding standaard aangevinkt.
De andere opties zijn lichtgrijs en je kunt deze ook niet aanvinken of die breedbandverbinding uitvinken.
Wat kan dit nu zijn???

Ik ben niet zo'n held in communicatie, maar het lijkt me, dat je eerst een modem moet aanmaken voordat je deze kan kiezen.
Joop

Doe het volgende:

1 U opent het hulpprogramma Netwerkverbindingen als volgt: klik op Start, klik op Configuratiescherm, dubbelklik op Netwerkverbindingen en klik op Een nieuwe verbinding maken in het linkerdeelvenster.
2 Klik op Ik wil handmatig een verbinding instellen, klik op Volgende, klik op Verbinding via een inbelmodem maken en klik op Volgende.
3 Voer een beschrijvende naam in voor de Internet-provider die u voor deze verbinding gebruikt en klik op Volgende.
4 Voer het telefoonnummer in dat de Internet-provider heeft opgegeven. Raadpleeg de Internet-provider voor de gehanteerde telefoonkosten. Klik op Volgende.
5 Geef op of u deze verbinding wilt delen met alle gebruikers (Alle gebruikers) van deze computer of alleen voor uzelf wilt gebruiken (Alleen mijzelf).
6 Typ in het volgende scherm de aanmeldingsgegevens die de Internet-provider heeft opgegeven voor toegang tot de service.
Klik op Volgende en op Voltooien om de procedure af te sluiten.

Zo zou het moeten werken, of is het een pc die is voorgeinstaleerd met bijbehorende internet verbinding?

Groetjes Erik Rothuis

Diverse keren geprobeerd handmatig verbinding te maken.
Maar bij keuze tussen 3 opties.(breedband,inbel enz.)staat breedband automatisch al aangevinkt.
Optie inbelverbinding kun je gewoon niet aanvinken,en breedbandverbinding niet uitvinken,dit is het hele probleem!!!!!!!!

Zit er dan wel een werkend modem in????

modem funktioneert goed,nog getest met modemhelper!

Gooi alles uit je netwerkomgeving weg alle verbindeing die er instaan en bouw dan het weer op nieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan