Problemen Vietcong

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ron_iceman_B

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2004
Berichten
48
Ik heb mijn videokaart ASUS Geforce 2 MX 400 vervangen door een nVidia Geforce 4 MX 420
Bij de eerste kaart had ik totaal geen problemen met de grafische kwaliteiten van het spel maar nu met die nVidia krijg ik problemen met de beelden. Er vallen gewoon stukken weg en kun je door de bodem berg en bossen kijken waar je dat niet hoort te zien. De structuur is compleet verdwenen.

Nu vraag ik mij af wat het probleem is.
Ik heb de nieuwste drivers van nVidia gedownload en geinstalleerd. Of zal mijn asus beter zijn als mijn nVidia?

MVG Ron
 
Heb je de drivers van je MX400 wel ge-deinstalleerd en de pc opnieuw opgestart om vervolgens de nieuwste driver van internet te downloaden en te installeren?
 
Geplaatst door mr,x
denk het laatste dat je asus beter is.

Redenering? Graag in het vervolg niet van die korte, onduidelijke antwoorden geven waar de topicstarter in principe niet veel wijzer van wordt.
 
Ik heb eerst de drivers van de oude eraf gehaald, dus die van de Geforce 2 MX 400. Daarna heb ik de nieuwe drivers geinstalleerd voor de Geforce 4 MX 420.
Ik heb via Google vernomen dat de nieuwste drivers 77.** niet geschikt zijn voor de GF 4 MX 420. Daarom heb ik daarna de 44.** er op gegooid en hierbij heb ik geen problemen gehad.
Ik heb trouwens wel het gevoel dat de kleuren bij de GF 4 MX 420 scherper zijn dan die van de GF 2 MX400.

Ik wil wel eens weten waarom de asus beter zal zijn dan de nVidia.

MvG Ron
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan