problemen website

Status
Niet open voor verdere reacties.

pfbrussaard

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2004
Ik heb een website gemaakt in publisher toen ik deze site geupload had naar de server van de provider duurde het lang voor ik in internet explorer de plaatjes kon zien.
Ik heb hem daarna overgezet in frontpage maar hij is nog steeds traag.
Ik heb inmiddels begrepen dat frontpage veel onnodige html taal schrijft waardoor het langer duurt om deze site te bekijken.
Is er een manier of een bepaald programma waarmee ik de overbodige taal eruit kan filteren,zodat de site beter opent ?

Welke site is het, kan je hier even de link plaatsen?
Zo kunnen we veel beter uitzoeken waar het probleem zit.

Greetz : Jer:cool:en.

Laadt hier prima. Zowiezo, zelf als frotpage veel tekst erin zou gooien dan heeft dat nagenoeg geen enkel effect op de snelheid waarmee de pagina binnenkomt. Stel, je hebt een 56k modempje. Dat is dan ongeveer 56 kbit/sec, dus 7 kbyte/sec (theoretisch dan, ik heb nooit een 56k modem boven de 5,5 kbyte/sec zien komen). Maar goed, 5,5 kilobyte = 5632 karakters per seconde. Ik ben niet onder de indruk van frotpage, maar zoveel extra troep kan zelfs frotpage niet genereren.
De bottleneck bij webpagina's zijn vaker de plaatjes die te groot zijn, applets of flashy dingen

Laatst bewerkt:
Die plaatjes laden bij mij ook wel een stuk trager, al heb ik een niet zo'n trage verbinding : 6,6Mbs/sec.
Wat de hoeveelheid html betreft, dat valt heel goed mee. Ik heb javascripts op mijn site die groter zijn, en zelfs nog sneller laden.
In firefox laden de plaatjes links zelfs helemaal niet.

Weet ook niet direct waar het probleem zit.

Greetz : Jer:cool:en.

Laatst bewerkt:
Geen probleem,plaatjes komen wel wat later !

Wat kost die nieuw 2006 onder de blokhutten ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan