Problemen Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

ero123

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2008
Sinds kort ben ik overgestapt naar Windows 7, eerst had ik XP voor de duidelijkheid.

Nu heb ik verschillende spellen op geinstalleerd zoals:
-Call of duty black ops
-BFBC2
Wanneer ik deze spellen opstart, kan ik niet meer met de muis bewegen. Sommige toetsen lukken wel, en het scroll dingetje op me muis werkt ook.

Bij spellen zoals Napoleon Total War, heb ik geen een van deze problemen. Bij dat spel werkt alles perfect.

Dus ik probeer te denken waar het nou aan kan liggen. Het kan geen:
-geen muis driver probleem zijn: omdat mijn muis in windows en andere spellen wel werkt.
-geen Videokaart probleem zijn
-Misschien DirectX of zo? Persoonlijk denk ik van niet omdat andere spellen ook niet zou lukken als het zo was. Ik heb overigens al meerdere malen directx al overnieuw geïnstalleerd na dit incident.

Hebben jullie misschien ideeen?

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Zijn dit spelen die onder DOS of gewoon in de GUI Windows 7 draaien?

Laatst bewerkt:
Van Dos-games is hier totaal geen sprake. Black OPS is nog geen maand geleden uit gekomen.

@ero123,

Bij Vista en ook Windows 7, kun je wel Administrator zijn, maar toch niet de volledige rechten hebben. Je harde schijven/partities ben je bijvoorbeeld geen eigenaar van.
Zie hier hoe je dat wel wordt;
http://www.vistainfo.nl/vista_workshops/vista_workshops/word_zelf_de_baas_over_windows_vista.html
Vanaf punt 4 is voor Vista, maar gaat hetzelfde in Windows 7.

D-fend is voor DOS games.CALLOFDUTY is geen DOS based game. Volgens mij is net als hij het zegt een GUI game en heeft het niks met D-fend te maken.

Ik heb alles geprobeerd :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan