Problemen Windows Firewall

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evelientje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jul 2009
Goedemiddag,

Ik heb problemen met m'n Firewall. Althans, dat denk ik. Ik kan niet op internet komen via IE of Firefox terwijl er een prima verbinding is met internet: signaalsterkte Uitstekend. Ook kan ik gewoon verbinding maken met MSN messenger, downloaden via Ares en op internet via Ares.

Wanneer ik de instellingen van m'n windows firewall wil wijzigen krijg ik de melding:
De instellingen van de Windows Firewall kunnen vanwege een onbekend probleem niet worden weergegeven.

En van IE krijg ik:
Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben, waaronder:

•De internetverbinding is verbroken.
•De website is tijdelijk niet beschikbaar.
•De DNS-server is niet bereikbaar.
•De DNS-server heeft het domein van de website niet in een lijst.
•U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.
•Als dit een (beveiligd) HTTPS-adres is, klikt u op Extra en vervolgens op Internetopties en Geavanceerd. Zorg ervoor dat de SSL- en TLS-protocollen zijn ingeschakeld onder de beveiligingssectie.

In Ares kan ik maar één pagina per keer openen en iedere link die ik wil bekijken moet gekopieerd worden in de Ares balk, dat begint vervelend te worden!!

Wie kan mij helpen?! Je zal m'n held zijn!! :love:

x Evelien

Je download met ares en ging schijnbaar ooit goed.
Heb je mss spyware of een virus gedownload waardoor je firewall niet goed meer werkt en in te stellen is??
Check dit eens door te scannen met Mbam of met superantispyware (linkjes staan hieronder.
Kun je een systeemherstel doen naar een datum toen het nog goed was?

http://www.malwarebytes.org/mbam.php downloaden>instaleren en updaten en scannen.

http://www.superantispyware.com/?tag=GOOGLE-SUPERANTISPYWARE downloaden>instaleren en updaten en scannen.

Laatst bewerkt:
Welkom op helpmij.nl ;)

Heel veel antivirus software hebben een eigen firewall. Daarom wordt windows firewall wel eens uitgeschakelt, want 2 firewalls geeft veel problemen. Verander instellingen dan altijd via de antivirus (die firewall is beter dan die van windows!!!

ff een vraag: welke Antivirus heb je??? ;)

Ik heb AVG, die vond niks maar nu ik aan 't scannen ben met Malwarebytes ziet het er beter uit. Even afwachten wat er na de scan uitkomt!

Bedankt in ieder geval alvast!!

als je AVG-scan en malware bytes hebt uitgevoert kun je even goed nog een scan uitvoeren door Norton.http://security.symantec.com/sscv6/WelcomePage.asp

BELANGRIJK: dit is geen antivirus dus hij houd niet je pc de hele tijd in de gaten maar dit is een scan die je harde schijf scant op virussen, daarom is het ook gratis ;)

Laatst bewerkt:
Jaaaaa! Je bent mijn held!! Hij doet 't weer!!
Dank je wel! :D Heerlijk weer normaal op internet!!
x Evelien

nou evelien veel plezier met je held Maikel9 :cool:

maar zet de status van het bericht linksonderaan, wel even op opgelost:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan