Problemen XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

FIFA2001KILLER

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2001
Berichten
374
Sinds kort heb ik opeens problemen met mijn XP.Ik krijg als de computer is opgestart en ik een account heb gekozen een foutmelding.Daarvan heb ik een bijlage.En nu kan ik ook niet van account verranderen zonder me af te melden dat kon daarvoor wel.Ik vind dit heel vreemd wie kan me hiermee helpen?
 
Hoi......

Via google ben ik is gaan kijken. Veel al volgt de tip om het bestand te vervangen van een andere pc. Ik hoop dat je die mogelijkheid hebt!

Kijk anders zelf is in google en voor alleen SHLWAPI.DLL in.


succes
 
Op die site heb ik dus op shlwapi.dll gedrukt maar er gebeurt niks .Ik kan niks downloaden.Wie o wie weet waar ik dit bestand kan dowloaden,want het heeft te maken met msn.Ik drukte daarnet op iemand zijn nickname ik wou met diegene praten,maar hij gaf deze foutmelding een paar keer en pas daarna kreeg ik dat schermpje om een conversatie te beginnen.
 
Ik heb die file nu,maar openen kan natuurlijk niet.In welke map zou ik die file moeten zetten?
 
Op de zelfde plek als die vorige......

waarschijnlijk in de system32 map......

je kan even zoeken naar de andere en kijken waar die zit. Als je die even vernoemd bv .oud ervan maakt mocht het echt mis gaan dan kan je er altijd weer .dll van maken.

Je kan ook proberen msn te updaten....of verwijderen en weer installeren.

succes
 
Ik heb die ouwe msn en die nieuwe.Af en toe doe ik ze alletwee aan.Bij die oude komt dit geval dus wel voor en bij die nieuwe niet.Als iemand met mij een gesprek wil beginnen of ik een gesprek met iemand wil beginnen komt deze foutmelding tevoorschijn.Dit herhaalt zich 4 a 5 keertjes en dan pas kan ik beginnen met praten.
 
waarom heb je ze allebij ?

Lijkt me dat dit wel conflicten kan veroorzaken.
 
IK heb ze al zolang allebei en het heeft nooit problemen opgeleverd.Ik heb gisteren wel iets doms gedaan misschien dat de oorzaak is van dit gebeuren.Ik had via software alle windows updates inclusief SP1 verwijderd.EN met alle bedoel ik dus alle 39.Ik heb ze daarna weer opnieuw geinstalleerd,alleen SP1 moet ik nog installeren dat zal ik zo doen,maar is dit denken jullie het probleem en zo ja hoe los ik dit op?Het was weer zo een domme actie van me waarbij ik niet na heb gedacht
 
Ik heb gelukkig na het installeren van SP1 dit probleem niet meer,maar nu weer een nieuw probleem.Ik kan met niemand door de mic praten hij geeft steeds de volgende melding:
 

Bijlagen

  • probleem2.jpg
    probleem2.jpg
    9,5 KB · Weergaven: 37
Ik kan nog steeds niet wisselen van account zonder af te melden.Eergisteren nog kon ik dat wel.Dan deed ik gewoon afmelden andere gebruiker dan koos ik die andere account en dan kon ik daarop.Maar nu kan ik dat niet meer.Wie kan me hierbij helpen?
 
jij heb nu zoveelproblemen met die pc. als ik jouw was zou ik hem helemaal leeg halen en opnieuw instaleren ik denk dat je dan van alles af ben!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan