problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rachidgang

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 okt 2010
Berichten
2
hoi iedereen die dit ziet

mijn probleem met mijn laptop is dat hij heel sloom is de laatste tijd. het spijt me als ik in het verkeerde onderwerp zit, maar het was voor mij onduidelijk waar ik dit moest plaatsten dus deed ik maar hier want ik heb windows 7:p

nou zoals ik als zei mijn latop is heel sloom en das best raar, want ik heb hem sinds kort eind augustus-begin september van dit jaar nog. ik heb al van alles geprobeert herstellen naar herstelpunt, defragmenteren en programma's verwijderen die ik niet nodig heb. nou hier onder komen een paar dingen over mijn laptop wat op zo een sticker staat:p

-aspire 7551
-AMD Athlon x2 processor p320 (2.1 GHz)
-ATI Mobility Radeon HD 4250 Up to 1407 mb HyperMemory
-17.3" HD + LED LCD
-3 GB DDR3 Memory
-320 GB HDD
-DVD-Super Multi DL drive
-Acer Nplify 802.11b/g/n
-6-cell Li-ion battery
- en het besturingssysteem is windows 7 en hij is van acer

nou ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen en allemaal alvast bedankt voor alle hulp :D
 
Backup maken van je belangrijke documenten, foto's etc.
Terug naar de fabrieksinstellingen, middels je recoverpartitie, of je zelf gemaakte recoverschijven.
Scannen met allerlei spyware,malware,antivirusprogamma's gaat veel meer tijd inzitten.
Hoe je een recover doet, staat in je handleiding.
 
Backup maken van je belangrijke documenten, foto's etc.
Terug naar de fabrieksinstellingen, middels je recoverpartitie, of je zelf gemaakte recoverschijven.
Scannen met allerlei spyware,malware,antivirusprogamma's gaat veel meer tijd inzitten.
Hoe je een recover doet, staat in je handleiding.

oke heeel erg bedankt ik zal het doen en kijk of het werkt:D heel erg bedankt nog:thumb:

laat maar werkt niet ben mijn handleiding kwijt :$:(
het werkt niet ben de handleiding kwijt:(:$
dus kan alsjeblieft iemand iets anders verzinnen en trouwens ik heb een paar keer al scan gedaan met McAfee internet security suite
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan