BMW M3
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 jun 2010
Ik heb mijn laptop al een tijdje en er is nog nooit iets mis mee geweest tot een paar dagen geleden. Ik heb er niks op geïnstalleerd wat niet op een gemiddelde computer thuis hoort en ik heb naar mijn weten ook geen virus binnen gekregen. Een aantal dagen geleden begon de pc raar te doen omdat geen enkele usb poort het nog deed. De apparaten kregen wel verbinding en er kwam in mijn computer wel te staan dat er een apparaat aangesloten was. Maar er gebeurde verder niks. Ook liep het scherm van 'Computer' soms vast (het scherm waar je alle schijven van de pc ziet) want hij bleef maar laden. De anti virus programma's die ik er op heb staan stonden in eens uit terwijl ze altijd aan staan. Toen die weer aan stonden kon er geen enkel virus op de pc gevonden worden. De pc liep tijdens het afsluiten soms ook vast op het scherm 'afmelden' waarna normaal het scherm 'afsluiten' komt. Maar na vanavond zijn alle bovenstaande problemen in eens opgelost zonder dat ik of de pc iets gedaan hebben.:shocked:
Kan iemand mij vertellen wat er met de pc aan de hand was/is? En wat een mogelijke oorzaak en oplossing zijn?
Mvg,
Raoul
Kan iemand mij vertellen wat er met de pc aan de hand was/is? En wat een mogelijke oorzaak en oplossing zijn?
Mvg,
Raoul