Problemo virus of wat het ook zijn moet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ramon123

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2008
Als ik mijn Computer opstart , dan gaat hij van het bios automatisch naar menuutje waar je Veilige modus kan kiezen , boven het menuutje staat dan : Windows is Fout afgesloten ofzo. Als ik dan kies voor Normaal opstarten , en ik kom bij buroblad , normaal laad hij alles binne 3 sec, maar nu 5 minuten zie je gewoon je desktop net als altijd en dn 5 min later hoor je het opstart sound.
Als die is opgestart en je laad msn zijn elke keer weer Het e-mail adress dat je opgeslagen heb , staat niet meer opgeslagen.
Ook heb ik veeel problemen met Windows reageert niet , IE reageert niet , etc etc etc.
Ik heb gescant in veilige modus met Spybot , Avg virus , Malware bytes , Combofix wat met aangeraden werd op het anderre forum.
Weeten jullie hier nog raad mee?

Heb je laatst iets veranderd (iets geïnstalleerd, wijzigingen in je os)

Uhm niet dat ik weet, het enige was dat ik een 30 gig groote bestand aan het downen was ( That 70 show is een programma op tv ) En toen ik klaar was heb ik ff alleen DVD BRANDER uit deze pc gehaalt om te die afleveringen te branden en andere in gezet , nu heb ik die dvd drive alweer terug als voor heen. ook heb ik spybot toen verwijdert maar die zit er er nu alweer op.

Laatst bewerkt:
Heb je geen herstelpunt van voor de problemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan