Als ik mijn Computer opstart , dan gaat hij van het bios automatisch naar menuutje waar je Veilige modus kan kiezen , boven het menuutje staat dan : Windows is Fout afgesloten ofzo. Als ik dan kies voor Normaal opstarten , en ik kom bij buroblad , normaal laad hij alles binne 3 sec, maar nu 5 minuten zie je gewoon je desktop net als altijd en dn 5 min later hoor je het opstart sound.
Als die is opgestart en je laad msn zijn elke keer weer Het e-mail adress dat je opgeslagen heb , staat niet meer opgeslagen.
Ook heb ik veeel problemen met Windows reageert niet , IE reageert niet , etc etc etc.
Ik heb gescant in veilige modus met Spybot , Avg virus , Malware bytes , Combofix wat met aangeraden werd op het anderre forum.
Weeten jullie hier nog raad mee?
Als die is opgestart en je laad msn zijn elke keer weer Het e-mail adress dat je opgeslagen heb , staat niet meer opgeslagen.
Ook heb ik veeel problemen met Windows reageert niet , IE reageert niet , etc etc etc.
Ik heb gescant in veilige modus met Spybot , Avg virus , Malware bytes , Combofix wat met aangeraden werd op het anderre forum.
Weeten jullie hier nog raad mee?