Ik heb enige tijd geleden een laptop aangeschaft en ook gelijk een draadloze router van het merk sitecom. De desktop die ik al in bezit had was verbonden via onlin(casema) met een motorola modem. Ik heb de draadloze modem er tussen geplaatst en alles werkte gelijk perfect. De desktop nog gewoon dmv bekabeling en mn laptop via het draadloze netwerk. Nou heb ik enige dagen geleden geprobeerd het netwerk te beveiligen, maar dat is niet helemaal gelukt. . Omdat ik het een te technisch verhaal vond ben ik opgehouden met het instellen hiervan en heb, denk ik, alles weer zo gezet zoals daarvoor. Echter, vanf dat moment kon ik zowel met de desktop als mn laptop niet het internet op. Aangegeven werd dat ik een beperkte toegang tot internet heb( desktop XP) of alleen lokaal toegang(latop vista). Nou heb ik de router ertussen uitgehaald en doet internet het wel weer op de desktop, maar nu zou ik graag weer online gaan op mn laptop.
Wie kan mij met dit probleem helpen??? Is een heel verhaal maar heb t zo gedetailleerd mogelijk geprobeert weer te geven. Alvast bedankt, Eelco

Wie kan mij met dit probleem helpen??? Is een heel verhaal maar heb t zo gedetailleerd mogelijk geprobeert weer te geven. Alvast bedankt, Eelco