problems met mijn adres bar!

Status
Niet open voor verdere reacties.

quis

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2006
Berichten
27
ik gebruik microschofd explorer en telkens als ik een site intyp, verschijnen de door mij bezochte pagina's met die letters; in die gegevens zou ik willen snoeien, om zo sneller een site te vinden :confused: snappie:p:eek:

help mij plz
 
In IE/Extra/Internet-opties, tabblad Inhoud, klik op AutoAanvullen en aldaar uitvinken Webadressen en wat verder nog van toepassing is.
 
ja oke, ma nu heb ik geen meer, ik zou willen een beperkt selectie hebben of is da onmogelijk:p:p groetjes quis
 
Ik zou het niet zo gauw anders weten, of je moet die gesnoeide sites in je favorieten zetten. En zet je Geschiedenis wat lager, dan blijven er ook niet zoveel web-adressen staan.

Misschien nog een optie qua koppelingen, dat vind ik persoonlijk ideaal, met één druk op de snelkoppeling meerdere websites bereikbaar:

Meerdere koppelingen in een koppeling.

Open IE en klik op de knop Favorieten. Zoek de map Koppelingen en klik deze open. Klik vervolgens daarboven op Indelen (staat naast Toevoegen), scroll daar naar Koppelingen en klik daar 1x op, klik dan op de knop Map maken. Vervolgens verschijnt er een nieuwe map die je zelf kan benoemen. Sluit dit schermpje. Nu kan je met ingedrukte linker-muisknop de koppelingen op de koppelingen-balk naar die aangemaakte map slepen. Je kan steeds op deze genoemde methode allerlei mappen maken en daar koppelingen inslepen per catagorie. Die nieuwe mappen zet je vervolgen (ook weer slepen) op de koppelingenbalk. Met rechtsklik op de map, Eigenschappen, tabblad Aanpassen kan je klikken op ander pictogram en kies wat je wilt en ok.

Voorbeeldje van mij:

mhavco.jpg


Heb dus onder de knop ITnews onmiddelijk meerdere sites beschikbaar. Afijn, dat was het zo'n beetje. Iemand anders nog wellicht? :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan