probs met bin en cue

Status
Niet open voor verdere reacties.

steffiestones

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2003
Berichten
200
Hoi,

Ik heb een game gedownload en heb 4 bin en cue files (cd1,2,3,4).ik wil de game vanop mijn harde schijf instaleren met daemon tools maar die pakt niet aan.Ben ik nu verplicht om die bin en cue files eerst op 4 cd's te branden om te instaleren of kan ik die 4 bin en cue files op 1 dvd branden?Maar het probleem is als ik ze wil op dvd zetten pakt nero of alcohol maar 1 bin en cue file aan en ik wil ze alle 4 op 1 dvd zetten.

Alle hulp is welkom.
Thanks,
Steffie.
 
Waarom pakt Daemon Tools niet? ook al alle bestanden aanvinken gedaan, en de bin file proberen te mounten?

Of de bin file openen met Isobuster, Winiso, Poweriso of Ultraiso, take your pick.

Of gebruik bin2iso , en zet hem om.
 
Laatst bewerkt:
ik begrijp ook niet waarom daemon tools niet werkt,vroeger had ik daar nooit problemen mee,heb ook geprobeerd om bin file te mounten maar het gaat ook niet
 
steffiestones zei:
ik begrijp ook niet waarom daemon tools niet werkt,vroeger had ik daar nooit problemen mee,heb ook geprobeerd om bin file te mounten maar het gaat ook niet

Is het wel een bin? vaak worden er avi's gerenamed naar iso's bin's en rar's, vinden ze leuk.:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan