Probs met IE en Firefox. Venster opent niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ciedric

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2007
Berichten
30
Geen idee of ik in het juiste subforum zit maar mijn probleem is als volgt:

Sinds een aantal dagen heb ik problemen met het opstarten van Internet Explorer en/of Firefox. Deze problemen zijn aan het licht gekomen sinds ik met CCleaner v2.32.1165 van Piriform naar het onderdeel Registry bent gegaan. Daar heb ik geklikt op scan for Issues en vervolgens de boel gerepareerd.

Sindsdien kom ik niet meer op internet. Het venster opent niet. Heb uiteraard wel verbinding.
M'n broertje raadde aan om een andere gebruiker aan te melden op mijn Windows XP Media Center (via taakbeheer kun je wel zien dat de programma's actief zijn). Zo gezegd zo gedaan en zie hier ik zit op internet. Zowel Firefox als IE werken. Heel af en toe niet, zelfde problemen als hierboven beschreven.

Hoe kan ik dit probleem oplossen? Heb eigenlijk geen zin om de recovery dvd te gebruiken, kan hem ook niet vinden. De pc zelf is nooit open geweest, de verzegeling zit er nog op.

Heb al en virusscan toegepast (McAffee 8.5), ook een systeemherstel haalt niets uit.

Een oplossing zou kunnen zijn via deze gebruiker blijven werken. Hoe zet ik dan de gegevens van gebruiker A naar gebruiker B over?
 
door stappen doe Wizad bestanden en instellingen overzetten

Start hem op->Kies de Pc voor jou old PC (ouwe PC)-> kies een map waar het moet komen te staan bijvoorbeeld mijn documenten-> volg de stappen-> en ga naar ander account wat je nu hebt.( of zet even op c: schijf.
 
Laatst bewerkt:
door stappen doe Wizad bestanden en instellingen overzetten

Start hem op->Kies de Pc voor jou old PC (ouwe PC)-> kies een map waar het moet komen te staan bijvoorbeeld mijn documenten-> volg de stappen-> en ga naar ander account wat je nu hebt.( of zet even op c: schijf.

Ik doe mee.
Als ik een webpagina open, bijvoorbeeld www.helpmij.nl heb ik geen menubalk meer. Van alles al geprobeerd, rechtermuisknop en dergelijke maar ik kom er niet uit
 
Heb het probleem opgelost. Opnieuw Windows met de recovery dvd. Had ik eerder moeten doen, bespaarde een hoop tijd :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan