Ik heb een zo een nieuwe linksys all in one router gekocht (wag54g). Die diende om mijnpc's te kunnen verhuizen, en 1 draadloos exemplaar een verdieping te zetten. Ik installeer dus het netwerkkaartje en de router, configureer het, en alles schijnt te werken.
Maar: De volgende dag verhuis ik mijn spullen, installeer de router enmerk dat mijn pc de router niet vind op zijn ip adress. Mijn 2de pc vind hem echter wel (daar zit ik nu op te tikken.) Ook het lokaal netwerk werkt niet.
ik heb 2 netwerkinterfaces (onboard die disabled staat, en een netwerkkaartje.)
als ik op de netwerkverbinding van mijn probleempc klik zegt hij 0 packets sent en 0 recieved. Hij doet dus niet eens moeite om een netwerk te zoeken.
help alsjeblieft
Maar: De volgende dag verhuis ik mijn spullen, installeer de router enmerk dat mijn pc de router niet vind op zijn ip adress. Mijn 2de pc vind hem echter wel (daar zit ik nu op te tikken.) Ook het lokaal netwerk werkt niet.
ik heb 2 netwerkinterfaces (onboard die disabled staat, en een netwerkkaartje.)
als ik op de netwerkverbinding van mijn probleempc klik zegt hij 0 packets sent en 0 recieved. Hij doet dus niet eens moeite om een netwerk te zoeken.
help alsjeblieft