Jan de Ruyter
Verenigingslid
- Lid geworden
- 22 okt 2000
Ik heb een computer waar diverse besturingsystemen op geinstalleerd zijn waaronder twee versie van Vista, XP, en vrij recent windows 7 alles werkt goed behalve de versie van pliek hier wordt mijn quad core processor (AMD 9850) voor 60 % in gebruik genomen terwijl de computer niets doet, bij service gekeken en svhost geeft dit probleem, als ik deze svhost afsluit geeft hij aan dat de plug and play service wordt afgesloten.
Als dat gebeurt is gebruikt de processor weer 2 % maar de computer herstart na zo'n 30 seconden waarna alles weer vanaf voren niet goed werkt.
Ik begrijp niet waar dit aan kan liggen omdat alle ander versies op de computer wel goed werken, met Pliek heb ik eigenlijk nooit geen problemen, heeft iemand een idee.
Als dat gebeurt is gebruikt de processor weer 2 % maar de computer herstart na zo'n 30 seconden waarna alles weer vanaf voren niet goed werkt.
Ik begrijp niet waar dit aan kan liggen omdat alle ander versies op de computer wel goed werken, met Pliek heb ik eigenlijk nooit geen problemen, heeft iemand een idee.
Laatst bewerkt: