• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

procent berekenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

davyj

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2009
weten jullie mss ook hoe ik in de eerste opgave het procent van elk van de bedragen kan berekenen want ik kom telkens bij procent 4 cijfers uit voor de komma. en als jullie echt veel zin hebben mogen jullie altijd de andere opgaven ook uitleggen

Groetjes
Davy

Bijlagen

en als jullie echt veel zin hebben mogen jullie altijd de andere opgaven ook uitleggen

Uitleggen of maken?

Helaas voor jou is Helpmij niet bedoeld om schoolwerk te maken.
Bovendien is het berekenen van percentages lagere schoolwerk.
Ik ga ervan uit dat je niet meer op de lagere school zit, dus dat zou geen probleem mogen zijn.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Het is niet de bedoeling dat wij school-opdrachten (van Koen?) hier op gaan zitten lossen.
Daar leer je zelf namelijk geen ene m**r van ..... !!!!

weten jullie mss ook hoe ik in de eerste opgave het procent van elk van de bedragen kan berekenen want ik kom telkens bij procent 4 cijfers uit voor de komma. en als jullie echt veel zin hebben mogen jullie altijd de andere opgaven ook uitleggen

Groetjes
Davy

Tel U cellen samen en deel ze daarna en zet de celeigenschappen op %
Dit is huiswerk ??

Het is ook de bedoeling als een vraag is opgelost deze als opgelost te zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan