Proces opstarten Windows Xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

grollebolletje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 apr 2005
:o ik moet voor een taak een opstartproces maken over de opstartprocedure van XP.

En daarin de 10 belangrijkste stappen neerzetten, in goede volgorde, kan iemand mij helpen met dit?

stap 1.
stap 2.

Ga zo maar door

Groeten,

Jeroen:thumb:

Dus wij moeten opschieten om voor jou je huiswerk te maken?

Als je het echt zo hard nodig hebt had je maar eerder moeten beginnen.

Als je zelf eens aangeeft wat je zelf allemaal al hebt en wat je zelf al opgezocht hebt lijkt het tenminste dat je zelf er ook aan wilt doen

Je h0eft van mij niet op te schieten, maar ik vraag of iemand me kan helpen :rolleyes: ,, want ik snap dat proces egt niet want, mijn Pc start in een paar sec0nde op en ik ben nog niet zover dat ik weet welke processen hij daargaat..

kan iemand helpe?

Ik ben wel geen jongen maar ik kan je wel op weg helpen. Een beetje creatiever moet je toch wel worden in deze tijd met het internet :p
Dit kwam ik tegen:

Als dat het niet verhelpt, dan zal je wat dieper moeten graven: Als je Command-V bij het opstarten ingedrukt houd dan krijg je de uitvoer te zien van de opstartprocessen. Misschien kan je daar zien waar hij zo lang mee bezig is.

In Applications -> Utilities -> Console kan je ook de system.log file bekijken. Daar staan allemaal regels met tijdstippen erbij. Als je onthoud hoe laat je je computer hebt opgestart zou je daar ook aanwijzingen kunnen vinden.

Misschien brengt dit je iets verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan