Process.start kan spel niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Berichten
1.352
Ik heb een klein programmatje gemaakt voor het leren.
Waar mee je een exe kan openen.
Maar het spel kan niet worden gestart ik krijg de volgende errors.:confused:
Bekijk bijlage 148441
Bekijk bijlage 148443
Ik kan ander programma's wel openen.

Ik gebruik daar voor het volgende code
Wat doe ik mis?

code:
Process.start "de bestand loctaie van het spel"
 
Deze code is op zich juist:

[cpp]Process.Start("Bestandslocatie")[/cpp]

Welke exception (dus niet jouw foutenafhandeling) is er en wat is het pad dat de gebruiker invoert?
 
process.start ("C:\Program Files (x86)\BoneTown\BoneTown.exe")
 
Dus als ik het goed begrijp werkt dit wel
Code:
Process.Start("C:\Program Files (x86)\BoneTown\BoneTown.exe")
Maar als je het probeert met het spel werkt het niet?

Uit de foutcode kan je zien dat het spel in C# gemaakt is, of je probeert een bestand met '*.cs' - te openen.
Probeer eens op je het bestand gewoon kan openen door te dubbel klikken als dit niet gaat moet je eens kijken of je een snelkoppeling vind (in je startmenu bv.) en dan bij eigenschappen daar staat de commandline voor het spel te starten en ben je gewoon die erbij te plaatsen.

Veel succes
 
Ja het werkt maar een spel werkt niet!
En ja ik kan het spel gewoon openen.
Maar niet met mijn programma waar ik het code "process.start gebruik"
 
Misschien heeft dat spel extra parameters (argumenten) nodig om op te starten?
 
@The Mighty Atom
Nee, want als hij naar de exe zelf gaat en die start dan werkt het ook = geen parameters (argumenten) en heb ik al gevraagd in men vorige post :p
 
@MatthiWare: Als dit C# was zou er wel een puntkomma achterstaan ;)
 
@JoZ1 Weet ik ook wel. :eek:
Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt.
In eerste post staan er 2 foto's kijk naar de eerste foto daar staat (Failed to open 'main.cs') en volgens mij is *.cs = een CSharp source code file.
 
Laatst bewerkt:
Er is een verschil tussen een CS-bestand openen en in een CS-bestand schrijven. De code én de sectie waarin dit is geplaatst wijst erop dat dit geen C# is. (Hoewel ik ook niet snap waarom de TS een CS-bestand wil openen :confused:)
 
@JoZ1 Ik heb toch nergens gezegd dat zijn code in c# is. En ik had ook al door dat we in de VB sectie zaten :eek:

En het is moeilijk om te zien waar het fout gaat aangezien de enige code Process.Start is.
Is het spelletje toevallig downloadbaar? Zou handig zijn voor een reconstruatie reconstruatie. <- LOL

@Wakmen haha ik krijg opeens een heel ander beeld over jouw :p heb dat spelletje 'BoneTown' eens opgezocht. Ik denk niet dat ik het ga kunnen herconstrueren aangezien het niet mijn type spelletje is.
 
Laatst bewerkt:
@MatthiWare: Jij hebt het over het spel natuurlijk ;)
Ik over de code van wakmen zelf *Misverstand* :D

[edit] Ah nee toch :p :p. Ik heb BoneTown ook eens opgezocht. Hoe oud was jij ook alweer wakmen? :p[/edit]
 
Laatst bewerkt:
14 Maar het is wel een grappige spel ik speel het alleen om mensen te vermoorden Drug nemen enz :D niet verkeerd denken a.u.b :p
En op internet staat er niet zo veel over alleen van dat vuile dingtjes enz staat op internet verder is het wel grappige spel hoor met Jezus en Satan enz.... :)
 
Laatst bewerkt:
heb je ook problemen met andere spelletjes te starten via Process.Start?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan