process1_initialization_failed

Status
Niet open voor verdere reacties.

pionok

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2004
Berichten
241
ik heb de pc van een kennis welke niet meer opstart. de pc blijft opnieuw opstarten. als ik dat onderbreek kan ik de foutcode zien
process1_initialization_failed en dan 0x0000006b etc.
ik heb al gezocht maar kan geen oplossing vinden. ik weet niet of er laatst iets geinstalleerd is maar ik denk dat het komt door een automatische upgrade van windows.
ik kan er niet in in veilige modus en ik kom ook niet in de msdos modus.
wie kan me helpen
 
Laatst bewerkt:
ook via f8 kan ik wel de modus kiezen maar hij start hem niet op. en na een paar seconden zwart beeld start de pc opnieuw op en komt dan weeri n het keuzemenu.
ik zie wel alle opstartregels in beeld komen maar de pc start gewoon opnieuw en niet in veilige modus
 
Als je wel in de veilige modus kunt komen dan kun je ook kiezen voor laatst bekende werkende configuratie.
Die zou je eens kunnen proberen.
Als dat niet helpt dan kies je voor opstarten met vga.:(
 
allen geprobeerd, geen 1 werkt. wordt denk ik een format c:.
ik kan heel de c: schijf niet bereiken anders had ik wat spullen op d gezet en windows opnieuw geinstalleerd.
 
Je kunt ook kiezen voor een herstel i.p.v. format.
Cd erin opstarten en goed lezen.
 
hier kom ik wel maar hier vraagt ie om een administrator wachtwoord en die gebruiken die kennissen helemaal niet. zij konden altijd zo windows in zonder een wachtwoord te tikken. en nu?
 
geen administrator wachtwoord invullen gewoon een enter geven.
 
kan niet na 3 keer gaat ie opnieuw opstarten. ik ga morgen de hd aan me eigen pc hangen om het een en ander te kunnen redden. bedankt tot zover
 
Graag gedaan.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan