Processen niet te beëindigen met taakbeheer

Status
Niet open voor verdere reacties.

scusa

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2008
Hallo, ik heb enkele problemen met windows vista home premium 32 bit op mijn laptop.

Als windows live messenger een tijdje geminimaliseerd aan staat rechtsonderin in de systray, en ik klik erop om het messenger scherm tevoorschijn te halen, gebeurt dit niet. Als ik dan msnmsgr.exe probeer af te sluiten in taakbeheer kan dit niet. Zo kun je dus niets meer met msn totdat je de lap herstart.

Soortgelijk probleem met internet explorer. Op een gegeven moment loopt er een venster van internet explorer vast, dat met geen mogelijkheid meer is te sluiten, behalve een reboot.

Ook met firefox 3.06, dat ik altijd graag gebruik, heb ik problemen gehad zodat ik deze niet meer gebruik. Ik kon gewoon surfen, totdat je ineens niets meer kan doen met firefox. aflsuiten lukt, maar het proces blijft bestaan in taakbeheer. Opnieuw starten lukt dan niet meer en dan zegt hij "firefox is al actief......"

Gebruik onder andere AVG free en gratis zonealarm firewall

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.

Laatst bewerkt:
ook ik heb hetzelfde probleem met firefox 3.06
Als ik te lang zit te surfen (wat eigenlijk helemaal niet lang is, kan na half uur al zijn of zelfs na kwartier) dan stopt mijn firefox ermee. Het lijkt erop dat mijn internetverbinding het niet doet, maar dit is zeker niet zo want ik kan nog gewoon msnen en in mijn mail etc. Alleen naar sites op internet doet hij niet. Ik krijg dan ook te zien: Firefox is al actief, maar reageert niet. Om een nieuw venster te openen moet u eerst het bestaande Firefox-proces afsluiten, of uw systeem herstarten.
Als ik dan dit proces wil afsluiten bij taakbeheer gaat dit ook niet. Hij zegt dat hij hem beindigt maar er gebeurd niks, ik moet dus altijd mijn laptop opnieuw opstarten. Zwaar irritant. Ik hoop dat iemand ons kan helpen!!

Bedankt! Maar bij mij lag het aan zonealarm, meteen eraf gegooid en ALLE problemen verdwenen :thumb: avg draait nog gewoon bij mij.

dat zou natuurlijk ook kunnen! want ik had ook zonealarm...
maar ik heb ze beide eraf gegooid en McAffee erop gezet!! helemaal toppie:thumb: succes verder ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan