Processen Norton SW 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

rwissink

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2000
Berichten
424
Hallo,
ik wil Norton System Works 2003 verwijderen. Via de optie Uninstall krijg ik de boodschap dat er nog een aantal Norton-componenten draaien op mijn pc en dat die eerst gestopt moeten worden. Maar er staat nergens welke dat zijn.
Wie weet dat? Ik heb even een log van HijackThis bijgevoegd voor de lopende processen.
Rudi.
 

Bijlagen

  • hijackthis2005-05-13.txt
    9 KB · Weergaven: 28
Hey Frisian,
dat verhaal ken ik wel (hier in het Nederlands ), maar ik was niet van plan alles handmatig te gaan doen. Dus ik wil gewoon Uninstall draaien. En daarvoor moet ik weten welke lopende processen bij Norton horen.
Rudi.
 
Hai rwissink.

Ik ben geen HijackThis expert, daarom dacht ik, laat ik deze link even geven, kun je zelf kijken wat je nog hebt lopen onder processen.
Ik zie bij Symantec onderanderen:

Navapw32.exe
GhostStartService.exe
GhostStartTrayApp.exe
ccApp.exe

Volgens mij kwam ik die ook tegen in je logje.
Kijk dus even op de website en in je systeem wat je nog hebt lopen en verwijder deze eventueel.
 
Frisian,
dank je wel, ik geloof dat ik weet hoe het zit: via start/uitvoeren services.msc uitvoeren en dan dat lijstje afwerken van programma's die gestopt moeten worden.
Daarna moeten er nog een paar gestopt worden vuia taakbeheer.
Maar dat ga ik vanavond pas doen. Heb nu even geen tijd meer.
Bedankt zover.
Rudi.
 
Inmiddels ben ik erin geslaagd NSW te verwijderen. Dankzij het programmaatje rnav2003.exe (te downloaden via de site van Symantec) en de op de link vermeldde informatie.
Wel heb ik eerst alle services gestopt, die met Norton/Symantec hadden te maken, anders lukt het echt niet.
Frisian: bedankt voor je hulp!
Rudi.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan