processen uitzetten bij branden??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Greg Wermuth

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Hallo iedereen, ik draai met XP en heb net een nieuwe computer Pentium 2.6. Het branden ging van geen meter vastlopen resetten etc. Ben teruggegaan naar de winkel Computerland misschien stonden de slave, master instellingen verkeerd, maar volgens hun stond die perfect. EEn andere brander gekregen zelfde probleem. Voorheen draaide ik met wind.98 en dan zette ik vaak de op de achtergrond draaiende programma,s uit dmv ctrl-alt-delete. Dit heb ik nu ook gedaan bij XP Windows, taakbeheer-processen afsluiten dmv het kopje proces beeindigen. Procesnaam is bv atiptaxx.exe, de gebruikersnaam is dan mijn familienaam, dat staat dan in het rijtje ernaast. Ik sluit dan alle familienamen af behalve de procesnamen systray, clonecd,explorer. Komt dit bekend voor. Met het branden lukte het nu wel(hoewel pas 1 keer).Klinkt dit bekend Bedankt voor de eventuele reacties. Greg

Hoi,

Welk brandprogramma gebruik je en heb je meer dan een(1) brandprogramma geinstalleerd?

Verder:

Het eigen "brandprogramma" van WinXP wil nog wel eens conflicten opleveren met andere brandprogrammas.

Ga naar start/uitvoeren/msconfig/services en haal het vinkje weg bij "COM-service voor IMAPI"

Start opnieuw op en kijk of je probleem opgelost is!

Suc6.

hallo , bedankt voor je reactie. Die tip voor com....atapi had ik al via configuratie scherm etc op uitgezet "gezet"". Hij blijft nu weer hangen. Ik heb Nero en Clone cd(4.2) erop staan en heb nu Nero verwijderd, maar dat heeft niet geholpen. Ik wordt echt gek hiervan. Denk er zelfs over om terug te gaan naar Me of zelfs 98. Want toen had ik die problemen niet. Zelfs een andere brander heeft niet geholpen. Jakkie Greg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan