Processor+Moederbord+Ram

Status
Niet open voor verdere reacties.
je bent een cpu koeler vergeten of heb je deze al?
overklocken met de standaard koeler van intel is niet verstandig...

ik heb een probleem.... ik kan nergens op mijn ASrock p67 pro 3 mijn HDD kabel aansluiten die van mijn dvd drive afkomt ????? wat moet ik hier mee ?

hmmm wat bedoel je ?
Je hdd kabel is toch Sata die kan je gewoon op de moederbord pluggen,
je dvd drive is ook sata ?

ik heb een dikke dunne kabel met lijntjes staat asus op en die komt uit mijn dvd drive..... ik kan nu geen dvd meer lezen

ooh je bedoelt een breede dunne kabel ,
dat is een IDE ....
je moet een dvd rom kopen die sata is .
kost rond de 20 euro

ik kan nu dus niet op internet ofzo want ik kan geen drivers van de cd installeren ?

als je internet via lan kabel dan hoef je meestal geen drivers te instaleren hoor
ik vraag me wel af hoe je windows wilt installeren :p

een dvd drive vindt je bij de dynabyte voor 18 euro of een of ander winkel
meeste winkels hebben die al op vooraad , moet je morge eff in stad naar die winkels opzoek

Laatst bewerkt:
moet ik windows opnieuw installe dan ? hij doet het nu gewoon namelijk..... en heb ook andere koeler nodig want de pootjes van miojn oude koeler zijn zo raar en onhandig daar werk ik liever niet meer mee...

en ookal zit ewr een lan kabel in en knippert er een lampje bij zegt die alsnog dat er geen kabel is ?

als de lan lampje knippert dan is dat een goed teken , dan doet hij het namelijk.
Windows 7 is het beste als je die opnieuw instaleert want hij instaleert dan ook gelijk alle drivers en systeem instellingen op maat voor je soort moederbord.

ja kan via een andere computer de drivers downloaden en deze dan via een usb stick naar je computer over plaatsen

let op bij een nieuw moederbord moet je windows opnieuw installeren tenzij je moederbord precies de zelfde type is van zijn voor ganger
in dit geval is dat niet zo en zul je dus een DVD speler moeten aanschaffen die SATA is

Laatst bewerkt:
Ik heb dat dus niet gedaan zitten dat consequenties aan vast?

laten we het gewoon op 100% houden zodra het systeem een beetje stressed zal hij instabiel worden of gewoon crashen

heb al flink gegamed en dergelijke maar niks geen blue screens of rare fratsen ? maar goed, misschien komt dat nog wel.. dinsdag zal mijn nieuwe dvd drive komen met nieuwe koeler !

ik merk trouwens beduidend veel verschil op game gebied met mijn nieuwe processor ! dankjullie wel voor de hulp !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan