Processor snel op 100% gebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eniotna44

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2012
Hallo,
Ik heb net mijn nieuw Elgato Game capture HD gekocht en daar heb je natuurlijk software op je pc voor nodig, maar mijn
laptop kan die niet zo goed aan. Het loopt niet fijn, loopt vast, loopt achter. En dan komt grootste deel omdat hij een
preview geeft van wat je filmt en die is in 1080p en dat kan mijn laptop niet aan. Is een goeie oplossing hiervoor een externe
schijf te gebruiken en het daar dan op te slaan en zal het dan soepel lopen? Of kan het gewoon niet.
Hier is nog een foto, misschien moet ik nog iets afsluiten ( skype moet aanblijven)
Processor.PNG
Mvg Antoine

Laat eens de processen van "Alle gebruikers zien". Daarbij vraagt Gamecapture erg veel.

Heb je dat ook als je "Game Capture HD" uitschakelt? Op beide screenshots lijkt me dat toch echt de boosdoener.

Jouw laptop voldoet aan de 'system requirements'?

Schijnbaar is je laptop tóch aan de krappe kant... wellicht zou je es wat onnodige programma's uit kunnen schakelen bij het opstarten..
Mag ik toch vragen naar je laptopmerk en type?
Je mag er gerust van uit gaan dat de gegevens die op de site van Elgato staan, echt de minimale eisen zijn dat het ding werkt ... Het is niet gezegd dat ie met deze specs. optimaal zal presteren ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan