processor snelheden varieën heel erg

Status
Niet open voor verdere reacties.

janco1997

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2010
hallo,

sind mijn moederbord laatst 64 graden werd :O hou ik de temps en gebruik een beetje bij. Ben ik er achter gekomen dat mn processor telkens 50 t/m 80 procent gebruikt wordt en dat dus heel de tijd omhoog en weer omlaag schiet, ook in rust. Kijk ik even blijkt dus WmiPrvSE en niet achtieve systeem dinges erg veel te gebruiken. :shocked: Wat kan ik hieraan doen? P.S. heb moederbord goed ontstoft en blijft nu wel koel ;)

64 graden voor je moederbord (dat is meestal de chipset van het moederbord) is niet eens zo heel hoog. Chipsets kunnen wel wat meer hebben dan dat

"Niet actieve systemen" geeft aan hoeveel capaciteit de processor NIET gebruikt ;)

En dit heb ik gevonden over WmiPrvSE

WmiPrvSE.exe is een Microsoft Windows Management Instrumentation van Microsoft en onderdeel van Microsoft Windows Operating System. Verschillende applicaties installeren dit programma. Het wordt voornamelijk gebruikt voor het monitoren van het netwerk en andere recources.

Je kunt proberen dit proces te stoppen en kijken of alles nog naar behoren werkt, werkt het niet naar behoren, computer herstarten en fijn zo laten :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan