processor vervangen laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

hackinjosh

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2011
is het mogelijk om je processor op een laptop te veranderen,
Ik heb een laptop van 2009, alleen nu is het zo dat mijn processor eigenlijk te langzaam is, is het mogelijk deze te kunnne vervangen door een betere?

(Intel® Core™2 Duo Processor T6600, 2M Cache, 2.20 GHz, 800 MHz FSB)

hey, ik wou eigenlijk net dezelfde vraag stellen :P
Ik weet dus niet of het mogelijk is.
Ik heb intel core 2 duo T6570

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Dat gaat volgens mij niet lukken.:(

ik heb een ATI radeon HD4600 series,
tjaa ik broeg me ook af of dat kan

Hoi,

Idem dito :(
Niet helemaal waar als het een losse kaart zou zijn zou het kunnen maar of je er 1 kan vinden en betaalbaar is over het algemeen wordt er van uit gegaan dat het niet mogelijk is.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Je zou er topic over kunnen starten wat je wil met de Hackintosh.;)

@Zakhaeve:Gaarne in vervolg topic op achtergrond volgen.Wat je nu doet is meeliften/topic-kapen.Dit is niet wenselijk(lees:niet toegestaan)op Helpmij.Topic was immers van Hackinjosh.

Topic tevens verplaatst naar sectie laptops(aankoop)
(Voor al uw hardwarematige vragen over laptops of aankoop nieuwe laptop.)

Een videokaart van een laptop vervangen is een dure bezigheid, lees -> Voor die prijzen (als het al mogelijk is met je mode laptop), betaal je dusdanig de hoofdprijs dat je beter gelijk een nieuwe betere laptop kunt kopen .. Processoren vervangen, bij sommige exotische modellen is het mogelijk, echter bij de meeste laptops die je nu in de winkel koopt voor het huis tuin en keuken gebruik, zitten ze er op gesoldeert, dus dan is vervanging niet mogelijk ..

Suc6! ;)

vaak zijn processoren wel degelijk vervangbaar, het socket van deze huidige is hoogstwaarschijnlijk PGA478.
of het meerwaarde zou hebben... nee ik denk van niet.

klopt het is die socket, ik heb wel nagekeken, de enige die ik zover heb gezien met dezelfde socket was een intel core 2 quad Q9000, maar is niet zo makkelijk te krijgen en ik weet ook niet of het, het waard is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan