Processor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Syranh

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2011
Ik ben net een laptopje aan het samenstellen, en ik heb daar niet zo veel verstand van, dus ik weet niet goed wat ik moet nemen. Is dit een goede processor?:
2e generatie Intel® Core™ i7-2620M Processor 2,7 GHz met Turbo Boost 2.0, tot 3,4 GHz

Oja en is deze videokaart goed?
2GB NVIDIA® GeForce® GT 540M Grafische kaart

PS: ik speel graag spelletjes, onder andere grote zware spellen.
alvast bedankt :D

Een leuke combinatie voor een laptopje.
Het lijkt mij geen goedkoop laptopje?

Houd in de gaten dat eigenlijk alleen laptopjes van boven de € 1500 / € 1750 'écht' geschikt beginnen te worden voor 'zware' games.

Laatst bewerkt:
Voor de eisen van jou raad ik toch zeeer zeker een desktop aan in plaats van een laptop....

Een leuke combinatie voor een laptopje.
Het lijkt mij geen goedkoop laptopje?

Houd in de gaten dat eigenlijk alleen laptopjes van boven de € 1500 / € 1750 'écht' geschikt beginnen te worden voor 'zware' games.

Ik zag gisteren dat XPS 15 laptops in de aanbieding zijn. Die laptop kost eigenlijk 1.603 euro, maar er zit 380euro korting op, en gratis verzendkosten! Goeie deal?

Voor de eisen van jou raad ik toch zeeer zeker een desktop aan in plaats van een laptop....

Dat antwoord had ik al wel zien aankomen, maar dat is voor ij geen optie, want ik kan niet altijd op dezelfde plek blijven zitten. Toch bedankt voor je reactie!

Ik kom bij die updates net even boven de €1200,-- maar goed da's peanuts.
De 'zwakke' schakel blijft voor gaming dan toch een beetje de videokaart : 'slechts' een 540.

De 'zwakke' schakel blijft voor gaming dan toch een beetje de videokaart : 'slechts' een 540.

Damnit, is dit echt slecht? Kun je aub wat meer uitleg en info geven over wat 540 betekend? Alvast bedankt :D en bedankt voor de snelle reactie!

In dit linkje staan een beetje de videokaarten op snelheid gerangschikt: snelste boven, traagste onder en op basis van de 2 grootste 'bouwers' : Nvidia en AMD.

Nu staat de 540 er toevallig niet tussen, maar die kan je er wel tussen denken.

Ah men, 540 is hardstikke slecht... dacht ik net dat ik een goede deal had, maar nee hoor :(

Laat ik het dan anders zeggen: ik denk dat meer mensen die kaart die jij slecht vindt nog niet eens hebben, maaaar, ik schreef al dat de videokaart de zwakke schakel was binnen jouw configuratie.

ik heb nog eens een beetje op internet gezocht, en ben tot de conclusie gekomen dat 555 toch wel goed genoeg is. daar ga ik nu dus voor.
Bedankt voor alle hulp, en misschien tot ziens!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan