processorkoeler schoonmaken!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

centralstation

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2007
hoi,
hoop dat me iemand verder kan helpen...
zojuist heb ik mijn pc lichtjes uitgestofzuigt
ik haal de processorkoeler en het koelblok van de processor (na schoongemaakt te hebben) plaats ik het weer terug.
na alles weer aangesloten te hebben start ik de pc op en tot mijn verbazing hoor ik ineens felle kortje piepjes (snel achter elkaar)
niets doet het ?? wat kan dat zijn ? :confused:
dit is echt niet tof :(

Alvast bedankt voor reactie,

Bart

Wat is merk en type van je moederbord en zijn de piepjes allemaal even lang (of kort) of hoor je een patroon van lange en korte??

hey snelle reactie :)

Moederbord: Intel Pentium 4, 2815 Mhz
Moederbordnaam: Gibabyte GA-8IPE1000
Moederbordchipset: Intel Springdale i865PE

het zijn korte piepjes snel achter elkaar (piep,piep,piep,piep,piep) en het stopt niet (behalve als ik natuurlijk de pc uit zet)

Wat is merk en type van je moederbord en zijn de piepjes allemaal even lang (of kort) of hoor je een patroon van lange en korte??

Zou de boel even demonteren en kijken of de CPU wel goed in de ziffsocket zit, pootje omhoog, zonder geweld erin laten zakken, klempootje naar beneden, zo ook de ventilator goed aansluiten.

Onafgebroken reeks van korte bios beeps bij Award bios duidt volgens mij op niet goed geplaatst geheugen of geheugenprobleem.

Kijk eens of je geheugenbankje(s) nog goed vast zit(ten).

he mrmusic,

klopt helemaal wat je zegt :thumb:
geheugenbankjes er even eruit en er opnieuw (goed) ingedaan en het loopt allemaal weer als een zonnetje :D

allen bedankt voor reactie

top!

Onafgebroken reeks van korte bios beeps bij Award bios duidt volgens mij op niet goed geplaatst geheugen of geheugenprobleem.

Kijk eens of je geheugenbankje(s) nog goed vast zit(ten).

Graag gedaan er veel plezier weer mjet de PC:thumb:

Zet de vraag rechtsonder ook even op opgelost als je dat nog niet gedaan hebt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan