Processorprobleem?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

giotastic

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2002
Berichten
249
Hoi,

als ik de pc opstart dan gaat alles heel langzaam, de muis blijft hangen en beweegt traag. Je hoort de bovenkant van de pc-toren (de voeding) ook heel hard draaien. (heb het al gereinigd maar nix helpt)
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen want het is bijna onmogelijk om nog met de pc te werken. :-(

groetjes
 
nee ik krijg geen meldingen. En er komt gewoon koude lucht uit. Het is een pentium 2, processor Intel P 2
233+cooler
moederbord ABIT LX6
 
Nou, daar gaat ie dan. Wat me zomaar te binnen schiet:
Onlangs iets groots gedownload (schijf te vol)?
Temp en temp int.files geleegd?
Genoeg werkgeheugen (ja, zal wel)?
Gescand op virussen, spyware?
Schijfcontrole gedaan?
Gedefragmenteerd?
Ik hoor het wel.
 
Schijf is zeker niet te vol en de temp mappen leeg ik bijna dagelijks. Ik heb gescand met Spybot en Adaware maar er is nix gevonden. (zal het wel nog een keer proberen) En wat raar is, ik heb meerdere keren geprobeerd te defragmenteren maar als je aangeeft dat hij kan starten dan doet hij bijna nix. Ik heb de pc al enkele uren aanstaan en hij staat nog op o% dus dat klopt niet helemaal. Gisteren had ik hetzelfde probleem toen ik de C schijf wilde defragmenteren.
 
Virusscan OK (en geupdate!) en gedefragd in veilige modus?
Je zou nog Regcleaner en Rambooster (zie google) kunnen downloaden om te zien of er nog iets geks in je register staat of dat je RAMgeheugen optimaal presteert.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan