processsor plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

SoulShot

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2006
Ik ga een nieuwe computer (probere) in elkaar te steken en kheb klein vraagje rond de processor..

ik zou er graag een P4 in steke (socket 775), en als ik daar dan gewoon een moederbord bijkoop met een aansluiting voor een socket 775 kan ik die dan gewoon erop plaatsen?
Heeft iemand anders ene linkje voor hoe je een procesor moet plaatsen? want dat is zowat het enige dat'k nog nooit gedaan heb aan een pc ;)

Trouwens is dit een goeie processor van prijs/kwaliteit? heb altijd gehoord dat Intel Pentium wel goed is.. http://www.pcmegastore.nl/catalog/p...11467&osCsid=eb11c6730eeb22dcb133175ee861290e

En een heatsink ervoor, is dat moeilijk te plaatsen? wan't das zo met klemmetjes enal..

Het plaatsen van een Processer is niet zo`n lastig probleem hoor!koeling los klikken"deze zitten vaak lastig vast"hendel omhaag halen en de koeling komt los,processor kan maar op èèn manier in de gaatjes vallen,en de boel terug zetten............moet lukken!

dat kan je gewoon dus doen.
jij keek zelf al voor een socket 775 en het bordje moet dan ook een 775 zijn.

Er staat voor de heatsink gewoon kijke in't boekje dat erbij geleverd is. moet normaal niet moeilijk zijn dan xD:evil:

Het is inderdaad niet moeilijk. Het boekje dat bij je moederbord zit geet dat normaal ook heel gedetaileerd weer.

Vergeet niet koelpasta tussen het koelblok en de cpu te smeren. Dit mag niet te dik zijn of het verliest zijn effect. Dit is wel meestal niet nodig omdat er al een beetje op het koelblok die bij de cpu zat is aangebracht (grijs vierkantje)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan