Producent HP.

Status
Niet open voor verdere reacties.

NickJansen

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2007
Beste Helpmij'ers,

Ik wil mij verdiepen in het bedrijf HP.
maar nu wil ik weten of HP een eigen productie heeft of dat dit gedaan wordt door andere bedrijven.

Hoe kom ik hierachter?

Wat ik zelf heb gedaan.
google gebruikt en verschillende woorden in eht kader van HP en Productie bedrijf.
maar hier kom ik ook niet uit.

daarnaast HP website geeft ook niet veel weg over eventuele eigen productie of externe productie.

Hoe kom ik hierachter of weet iemand dit toevallig?

Alvast bedankt.

Groetjes Nick.

Hoi,

Ik denk dat je voor deze info heel goed terecht kunt bij HP zelf .... lijkt me.

Hoi,

Ik denk dat je voor deze info heel goed terecht kunt bij HP zelf .... lijkt me.

Dat leek mij ook.
Maar via de website wordt hier niet veel informatie over gegeven.
vandaar de vraag hier.

Wanneer ik bel. zouden ze dat dan zomaar geven?

Hoi,

.... ik dénk van wel.
Als je je met een serieuze vraag (giet het mij part in het vat van onderzoek/opdracht voor een opleiding) tot de marketingafdeling o.i.d. zullen ze daar niet zo moeilijk over doen.
Geen enkel 'bekender' merk op dit gebied assembleert of produceert ál zijn produkten zelf. Dat is helemaal geen geheim.

Enne: nee heb je, en ja kan je krijgen.

Hoi,

.... ik dénk van wel.
Als je je met een serieuze vraag (giet het mij part in het vat van onderzoek/opdracht voor een opleiding) tot de marketingafdeling o.i.d. zullen ze daar niet zo moeilijk over doen.
Geen enkel 'bekender' merk op dit gebied assembleert of produceert ál zijn produkten zelf. Dat is helemaal geen geheim.

Enne: nee heb je, en ja kan je krijgen.

Ik ga het proberen en laat het hier even weten...

Zal mij benieuwen.
Maar,inderdaad,niet geschoten is altijd mis.

Zal mij benieuwen.
Maar,inderdaad,niet geschoten is altijd mis.

Op dit moment de stand van zaken:

* HP kan dit niet zomaar via de telefoon beantwoorden.
heb een mail moeten sturen naar een medewerker.
deze medewerker zou de vraag doorspelen
en zou hierop terug komen.

het is afwachten.

Meneer die ik aan de lijn had, had wel een vermoede dat dit "vertrouwlijke" informatie zou zijn. dus warander. grote kans dat je gelijk hebt hierover.

maar ik krijg hiervan nog bevestiging.
en deze zou ik nog hierop terug posten.

Alvast bedankt voor de moeite jongens.

Mocht iemand hier al wel ervaring mee hebben.
Graag zou ik dit van jullie nog willen horen.

Bedankt voor de links helaas staat hier inderdaad dat hun een Manufacturing plant openen. maar hierbij wordt niet aangegeven of dit alleen van HP is of van een third party die de beeldschermen leveren.

Dus blijft het afwachten of ze dit zelf doen of laten doen.

Bedankt voor de links helaas staat hier inderdaad dat hun een Manufacturing plant openen. maar hierbij wordt niet aangegeven of dit alleen van HP is of van een third party die de beeldschermen leveren.

Dus blijft het afwachten of ze dit zelf doen of laten doen.

Dus jij meent waarachtig, dat HP de onderdelen van pc's en laptops zelf produceert?
Dan zouden de produkten niet te betalen zijn! Van geen enkel 'merk' laptop of pc overigens.

Ik heb laatst het schermpje van een Toshiba notebook vervangen ..... Philips dus.
En verder weet jij ook wel, dat andere onderdelen nooit van de fabrikant komen: processor, geheugen, grafische kaart, modem, netwerkkaart, ....... nog even doorgaan?

Laatst bewerkt:
Dus jij meent waarachtig, dat HP de onderdelen van pc's en laptops zelf produceert?
Dan zouden de produkten niet te betalen zijn! Van geen enkel 'merk' laptop of pc overigens.

Ik heb laatst het schermpje van een Toshiba notebook vervangen ..... Philips dus.
En verder weet jij ook wel, dat andere onderdelen nooit van de fabrikant komen: processor, geheugen, grafische kaart, modem, netwerkkaart, ....... nog even doorgaan?

Ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar in mijn vorige reactie heb ik het over dat het zou kunnen dat het van hunzelf afkomt of van een derde partij.

Ik ging er in de betreffende reactie uit van beide kanten. want ik had het antwoord nog niet.

nu ik het antwoord wel heb.
is het nog niet duidelijk van welke producent ze dit afhalen.
hier in wandelgangen wordt Samsung gesuggereerd.
maar van HP krijg ik het volgende:

"
Het enige wat ik kan zeggen is dat de productie door diverse fabrikanten wordt uitgevoerd. Voor de rest we kunnen uit concurrentie oogpunt niet vertellen welke fabrikanten dan wel welke fabrieken dat zijn.
"

Hierbij is de enige conclusie dat ik hieruit kan trekken. is dat er verschillende fabrikanten zijn. (iets wat ik wel al dacht, maar geen zekerheid in heb gehad). desondanks niet het antwoord wat ik zou willen horen. maar dat is HP reglement. wat ik ook weer kan begrijpen.

In iedergeval bedankt voor het meedenken en ideeen.
deze vraag wordt nu gesloten....

Bedankt.

Hoi,

Mijn vraag is eigenlijk: wát wil je er nu eigenlijk mee aantonen of suggereren?
Dat de verschillende onderdelen niet geproduceerd worden door HP zelf is duidelijk. Dat geldt voor álle pc's en laptops.
Je zou dus iets kunnen achterhalen met betrekkng tot de assemblage .... maar dan nog: wát toont dat aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan