Product code resetten?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Afri
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Afri

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 apr 2012
Beste iedereen,

Ik heb een tijdje geleden MS Office voor thuisgebruik en studenten 2007 gekocht, en die liet mij toe om op 3 pc's te installeren. Dat is vrij goed gelukt maar ...

Een tijd geleden notebooks voor mijn kinderen gekocht en deed 2 oude pc's weg, maar ik deinstalleerden eerst alles van waarde, ook office.

Bij de eerste installatie op de nieuwe pc's ging het goed, maar bij de tweede zeg die tegen mij dat het geen geldige product code is.

De 2 oude pc's zijn weg, maar ik ben zeker dat ik office gedeinstalleerd heb.

Dus hoe los ik deze probleem op? Bedankt voor alle antw

Groeten,
Afri

Dat gaat waarschijnlijk alleen maar lukken door contact op te nemen met Microsoft.

Notebook met de werkende Office even helemaal uitschakelen, ook netwerkverbindingen ontkoppelen. Tweede notebook zonder netwerkverbinding opstarten. Afsluiten. Met netwerkverbinding opstarten. Nog eens proberen.

Lukt het, een Office toepassing starten, activeren, afsluiten, herstarten.

Andere notebook starten, Office (neem aan al geactiveerd) toepassing starten.

Lukt het niet: Microsoft bellen, met bon & produktsleutel.

Bedankt voor de 3 reacties.

Ik ken openoffice.org en heb het al gebruikt vroeger, maar ik heb nu een licentie van MS office, waarom niet eerst proberen om dat op te lossen.

Wolf, met al dat aan en uit zetterij denk ik niet dat er iets van komen, want notebook een heb ik een 2 maanden geleden gedaan en het ging, met notebook 2 werk het deze week niet.

Ken iemand de contactgegevens van Microsoft België?

Groeten,

Afri

Bedankt Wolf, zal laten weten of het opgelost geraken.

Microsoft zelf stelde voor om eerst de voorgeinstalleerde proefversie of hulp programma te deinstalleren en opnieuw van cd of internet te downloaden, en te zien of het dan gaan ... Proberen waard. Laat jullie nog weten.

Groeten

Afri

Beste iedereen,

Het probleem is opgelost. Ik heb de voor geinstalleerde office verwijderd, en toen terug met cd-rom van office 2007 het geinstalleerd en toen was de product code geen probleem meer ... ;-)

Vriendelijke groeten,

Afri

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan