product code windows xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

wernie

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2006
hey, kzit met een probleemke,
ben in het bezit van windows xp home op mijn laptop en op mijn vaste pecee stond windows 2000. ik heb nu xp ook op mijn vaste pecee gezet, zonder op na tegaan dat de productcode niet meer zou werken. kan ik ergens via het één of ander toch mijn windows xp op mijn vaste pecee activeren? ik zou het graag doen. ben al een beetje aant kijken op net maar ik vertrouw die dingen nie zo allemaal. eerst wat raad va jullie....

alvast bedankt voor de snelle reactie's

Op een legale manier is dit niet mogelijk, dat wordt dan een nieuwe versie kopen.
Op een illegale manier is het wel mogelijk, maar helaas kan ik je hiervoor op dit forum geen oplossing geven.

en een tip op welk forum ik ervoor terecht zou kunnen?:o

Een forum zou ik niet weten, misschien dat je het in de nieuwsgroepen kunt proberen.
Bijvoorbeeld huisregels Helpmij.nl

Laatst bewerkt door een moderator:
het is in orde, heb nog nekeer gebeld om een nieuwe code maar nu heb ik gelogen. ze vragen of je xp op meerdere pecee's hebt geinstalleerd en als je ja zegt zeggen ze"spijt ons , geen nieuwe code" .
maar nu heb ik dus gelogen en gezegd dat ik herinstallatie gedaan heb en maar op één pc. en heb ze gekregen. nu maar te hopen eigenlijk dat de activatie op mijn laptop nie verbroken word he, maar da denk ik nie.
toch bedankt he maat...

Als het goed gaat bij Microsoft, zal binnenkort één van jouw PC's niet meer kunnen opstarten en krijg je ik geloof 30 minuten tijd om alsnog te activeren.
Maar dan moet je wel een legale code hebben en niet een die al in gebruik is op een andere PC.
Het enige wat je kan doen is om een van de PC's nooit aan internet te hangen, waardoor deze geen kontakt kan maken met Microsoft.

en wat betekend dat, dat ik alles wat op de pc dan staat ook zal kwijt zijn? allé al mijn bestanden enzo? nee toch he

Nou........ je zet niet even een andere besturing er overheen.
Een tip, zorg voor minimaal 2 partities en zet de besturing op de ene en alle belangrijke bestanden op de andere.
Zo blijven alle belangrijke bestanden bespaard als je XP opnieuw moet installeren op de andere partitie.

ma ik bedoel dat mijn pecee's dan nog wel zou kunnen openen zodanig dat als het probleem op één van de pecee's bepaalde bestanden kan kopieren of zal het zo zijn dat ik totaal niet meer kan openen? en over welke tijd denk je dat dit zal gebeuren en hoe weet je dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan