Product Key Windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

TSPro

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2006
Berichten
33
Onder mijn laptop zit een sticker met de productcode van mijn lapotp (logisch :p )

maar op deze sticker staat niet voor welke versie deze code is (ik heb standaard windows XP professional SP2 erop gekregen)

maar nu is de vraag: omdat er geen home, professional of media center edition op staat, kan ik hem dan voor alle XP-versies gebruiken? en voor windows Vista?
 
nee dat geloof ik niet.

maar staat het ook niet in het plaatje van de sticker verwerkt dus lichtjes op de achtergrond? maar ik denk dat ie gewoon voor je xp pro is.
 
Weet niet merk van Laptop,maar meestal alleen voor de bijgeleverde CD "s ervan!
 
Het is een Toshiba laptop sattelite pro l100-107

maar aan de onderkant op het stickertje staat niet voor welke windows versie het is?

dus ik dacht dat het misschien voor meerdere versies zou zijn

ik probeerde het op google te zoeken, maar ik zou niet weten welke keywords ik hiervoor moet gebruiken :p


ik heb ook dat programmatje geprobeerd maar er staat niet bij dat het ook voor meerdere versies gebruikt kan worden ofzo
 
Laatst bewerkt:
je hebt je key wel gezien in dat programma en dat stond bij xp dan is het alleen voor xp.
 
Kan een Volume license zijn of een corporate, als je die van de firma hebt gekregen bv.
Als het volume license is dan staan die key code algoritmisch OZI op die cd opgeslagen en heb je grote kans dat je met die sleutel elke willekeurige volume license xp sp2 kan installeren.

Dat geld ook voor oem en corporate dacht ik een home key op pro gaat niet en visa versa..
Maar als ze gelijke licensie versie hebben kan dat dacht ik wel.

Heb zelf ook een volume license van het werk en dat was 1 cd en een legio aan codes om uit te zoeken, dat kan zo worden ingekocht.. als je 5000 workstations hebt ga je toch niet 5000 losse cd'tjes kopen, toch....
 
Onder mijn laptop zit een sticker met de productcode van mijn lapotp
Dat is niet de product key van je laptop maar van de Windows XP die daarop is geinstalleerd.
Die key heb je als particulier nodig om je Windows-exemplaar te activeren en is dan ook uitsluitend gekoppeld aan die geinstalleerde Windows XP.
Lees het allemaal na op deze Microsoft-site.
 
Dat is niet de product key van je laptop maar van de Windows XP die daarop is geinstalleerd.
Die key heb je als particulier nodig om je Windows-exemplaar te activeren en is dan ook uitsluitend gekoppeld aan die geinstalleerde Windows XP.
Lees het allemaal na op deze Microsoft-site.

ja ik bedoelde de cdkey van windows..

Maar als ik het nu goed begrijp kan ik deze code op meerdere windows xp pro sp2 pc's gebruiken? maar niet op windows xp media center of windows vista?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan