product key Windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

w.edel

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
Ik wilde XPproffesional op mijn 'reserve computer' installeren. Na het schoonvegen van de schijf, de XP software er in (de orginele, ja echt waar) en go. Dan vraagt de set up om de product code, die op de gele sticker staat. En die zit er niet (meer?) bij. Wat nu? B.V.D.
Wim

Laatst bewerkt:
normaal zit de sticker op je computer geplakt.
niet geel maar een officiële Windows sticker.

Als je je XP op de reserve computer wilt zetten gebruik je 2 keer dezelfde product key en dat mag eigenlijk niet:(!

Als je er toch achter wilt komen wat je pruduct key is, kun je op google meer dan genoeg programma's vinden (die legaal zijn) om dit voor je te doen.

Als je je XP op de reserve computer wilt zetten gebruik je 2 keer dezelfde product key en dat mag eigenlijk niet:(!

Als je er toch achter wilt komen wat je pruduct key is, kun je op google meer dan genoeg programma's vinden (die legaal zijn) om dit voor je te doen.

Dat zal al te laat zijn, want normaal is de schijf al geformatteerd.

En een gele sticker is wel mogenlijk:

cod-sticker.jpg

(onderste)

RE, product key Windows xp

Hallo,
Bedankt voor de antwoorden.
Rickrottweiler je noemde prog's om de product key te vinden, maar hoe vindt ik die op een pc met een schone, net gewiste schijf en een half voltooide set up.
Puppie schreef: "normaal zit de sticker op je computer geplakt, niet geel maar een officiële Windows sticker". Op betreffende PC zat nog Window's 98. Al veel eerder kocht ik voor deze machiene, via de Microsoft site het pakket Windows Genuine Advantage Kit voor Windows XP Professional, met de sticker (no key staat er in kleine lettertjes) op de doos. Toch vraagt de set up om deze 25 cijfers. Wat nu, toch niet weer een versie kopen?
Groeten Wim

Ik wilde XPproffesional op mijn 'reserve computer' installeren.

Hierbij neem ik aan dat je het op nog een computer hebt staan. Dus dacht ik dan kun je wel zo'n programma gebruiken op de 'niet' reserve computer.

Waarschijnlijk elkaar verkeerd begrepen.

Om XP te kunnen installeren op een nieuw geformatteerde harddisk heb je toch echt die product key nodig.
Als je die niet (meer) hebt dan zal er niks anders op zitten om er dan 1 te kopen.
Op je harddisk zul je die echt niet terug vinden.
Er zijn bedrijven die dat wel kunnen maar dan ben je vele euro's meer kwijt dan 1 licentie kost.

Geen idee of ik deze tip hier mag geven.

Maar ik moest ook zo'n code invoeren. *KNIP* Het werkte bij mij perfect.

Suc6 ermee

Laatst bewerkt door een moderator:
@rens12,

Dit soort tips zijn niet toegestaan op Helpmij.nl

Ik kon het in ieder geval proberen :)
Nee zoiets kun je niet proberen.
Volgende overtreding is een ban.
Lees de huisregels...die zijn er niet voor niks.
ook daar ben jij mee akkoord gegaan toen jij je registreerde bij Helpmij.nl

ok

Sorry het zal niet meer gebeuren. Zal de huisregels nog eens een keer extra goed doornemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan