Product Key XP kwijt NA formatteren

• Onderwerp starter Onderwerp starter djdg
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wellicht nog wel, nog wel, nog wel en op een dag niet meer.......

XP sleutel

Hallo

En als ik de instalatie ook op de pc van mijn zoon op zijn kamer wil maken.
Kan dit dan ook niet

pc

Nou, inderdaad hoor. Ik krijg de melding dat ik nog 3 dagen heb om te activeren. De hardware op de computer komt niet meer overeen met de activatie van de eerste configuratie.

Waarom wordt bij een OEM op een laptop de coa wel vergrendeld in de BIOS en bij een geassembleerde pc niet?

Ik heb dus vandaag een nieuwe OEM licentie gekocht voor 95,- euro.

Ik ga naar huis en zet de pc aan, die 'op slot' zat. Het scherm met de mooi vormgegeven sleutels verschijnt en ik volg de instructies om telefonisch te activeren. Dit lukte niet op de geatomatiseerde manier, dus werd ik doorverbonden met een medewerker. Ik zeg alleen maar 'ik wil graag mijn windows xp activeren' en hij zegt wacht even. Ik van het vrouwelijke antwoordapparaat een zesdelige reeks van getallen die de installatie-id voor moeten stellen en na die ingevoerd te hebben... kan ik windows weer in!

Ik heb dus voor de kat z'n k*t 95,- euro neergelegd. Nu is het maar te hopen dat ik maandag mijn gesealde versie nog kan inruilen, want dit 'cadeautje' van microschoft werkt nu dus in mijn (financiele) nadeel.

Het was te verwachten maar de winkel waar ik 'm gehaald heb neemt hem niet terug. Fijn zo'n systeem waar er geen ruimte is voor vertrouwen in de medemens.

Weet iemand hier nog een optie om deze ongebruikte product key (geseald met cd-rom) door te verkopen?

Houwen....het is je enige rechtmatige versie met key die je hebt.....gelet op je kwaliteiten als "sleutelbewaarder" wellicht handig om het nu wél goed op te bergen. (STICKER OP JE PC!!)

Ben je klaar.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan