product key

Status
Niet open voor verdere reacties.

rudolf47

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2003
wie kan my helpen? als ik wil downloaden stopt het halverwege en vraagt om een andere productkey of neem contact op met verkoper of microsoft/windows. wat de verkoper zegt kan niet wy registreren niet microsoftzegt ook niet te kunnen helpen in verband met ontbrekende nummers, heb andere nummers gekregen maar dat werkt niet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat vraagt om een serienummer?

Kan je et ff wat duidelijker uitleggen?

Gebruik in het vervolg eens leestekens dat maakt het lezen een stuk makkelijker

Dus je hebt illegale versie van XP?

allereerst, schrijf je vraag eens op met punten en komma's etc.
dan wordt het iets duidelijker.
en wat wil je downloaden???

Je hebt bij aankoop een product key gekregen is die niet goed neem contact op met microsoft .
Heb je hem niet gekocht mag je er verder hier geen vragen overstellen lees huisregels , en kijk ff na je PM

Gezien het taalgebruik en het feit dat dit het eerste bericht is van deze gebruiker, denk ik dat dit een grapje is.

Sigma

Je zult toch met de leverancier of microsoft contact op moeten nemen om dit probleem op te lossen

Huh, maar...

Je was aan et downloaden en er kwam een melding dat het serienummer niet klopte van WindowsXP?

Hoe ben je dan door de setup van WindowsXP heen gekomen?

ben vutter en geen verstand van al die engelse teksten en beslist niet technichs en woordblind dus geen moeilyke zakenals punten enkommas

Dan kunnen we je ook niet helpen verder en dan ben ik bang dat dit dicht gaat.

Als je woordblind bent dan type je misschien ook het goede nummer niet in.

Sigma

was spelpunt aan spelen en er kwam een boodschap lrechtsonder van windows voor download nr 6 of zoiets dus ik klikte aan en halverwege stopte hy en gaf fout melding met vraag over een product key heb meteen bbc gebeld aankoop bon aanwezig van dit spul alles in winkel geinstallerd

Dus je hebt een legale versie van XP incl. hoesje en serienummer?

Leg dan eens uit wat je aan het downloaden bent

Is voor het eerst, dat ik hoor, dat tijdens het downloaden om productkeys wordt gevraagd.

Sigma

heeft dit niet te maken met binnen 3 maanden registreren van windows ??

windows xp prof

ik uit winkel niets van cd of floppy meegekregen was in winkel allemaal geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan