product key

Status
Niet open voor verdere reacties.

waney123

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2003
Berichten
165
Hoi,

Bij update van de internet explorer werd tijdens het installeren van servic pack 1 een 'product key' gevraagd ? Dit heb ik niet bij de hand, 2 jaar geleden had ik dit pc gekocht waar reeds IE in zat, moet ik dan weer een nieuw IE kopen??

Kan iemand mij huerbij helpen??
 
Met het programma belarc kun je ook je product key zien. (staat op de onderste helft van de pagina.)


http://www.belarc.com/Programs/advisor.exe Heel leuk programma, staat veel info in over je pc

Wel vreemd trouwens dat hij om die key vroeg. Ik kan mij niet herinneren dat hij dat bij mij ook deed.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Bij Update van windows xp komt ie met de volgende foutmelding : De productkey die voor de installatie van Windows is gebruikt, is ongeldig.Neem onmiddelijk contact op met de verkoper voor een geldige product key.
Wat nu te doen????

gr. Alex
 
Dan heb je waarschijnlijk geen goede key gekregen. Er zijn oude key's die vroeger wel werkten, totdat SP1 zich aandiende. Je kunt wel alles doen, behalve SP1 installeren. Deze key's beginnen meestal met FCKGW.

Dan zit er niets anders op dan zelf Windows aan te schaffen ben ik bang, of anders zonder sp1 werken.

Misschien dat anderen een beter idee hebben.:)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan