Product key

Status
Niet open voor verdere reacties.

sheera

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2003
Hoi allemaal,

Omdat ik mijn harde schijf moest formateren ivm een giga probleem ben ik dus al mijn bestanden kwijt. Ben weer met een schone lei begonnen. Nu wil ik dus weer word2002 gebruiken maar ik moet eerst een setup doen eer ik word2002 kan gebruiken. Ik moet dus een product code opgeven. Ik kan het boekje van word2002 nergens meer vinden (waar de code opstaat). Heb heel mijn hebben en houden overhoop gehaald. Is er een manier om achter die code te komen of heeft iemand anders een code voor mij of .....ken ik word2002 nu nooit meer gebruiken.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik vond het al erg dat ik alles kwijt ben maar nu ik word niet meer kan gebruiken terwijl ik dat heel hard nodig heb.

Groeten,
Sheera

bij sommige oem pc's zoals de mijne hangt het stikkertje van office en windows op mijn pc.

Op mijn pc zit ook zo'n sticker maar dat productnr. is van window xp. Meer productnummers staan er niet op. Als ik dat nr. gebruikt wordt er gemeld dat het nr niet juist is, dus niet te gebruiken voor word. Microsoft bellen gaat nu helaas niet.

Dus alles is oem versie. Welke pc? waar heb je die gekocht? Recover cd bijgeleverd?Wanneer gekocht?

Zijn veel vraagtekens, maar die kunnen helpen.

@ Lamp, ben je dan toch eindelijk overgestapt naar windows?

Bij een PC met een oem versie plakt er nooit een sticker van office op. Wel van windows.

de laatste aldi pc heeft twee stickers kleven een van windows en een van office. (je moet me niet tegenspreken als je het zelf niet fatsoenlijk weet)

Ik ben niet overgestapt naar windows ik heb al gezegt dat ik veel in linux steek maar ik game in windows.

Geplaatst door lamp
de laatste aldi pc heeft twee stickers kleven een van windows en een van office. (je moet me niet tegenspreken als je het zelf niet fatsoenlijk weet)

Bedoel je de Aldi PC van +/- 1,5 maand geleden?
Daar zitten zelf 3 stickers op.
1° de code voor WinXP
2° de serienr
3° de productnr

De code voor office heb ik daar niet gevonden. Ik heb hem bij de mensen zelf geinstalleerd.
Maar ja ik kan mij ook vergissen natuurlijk.Missen is menselijk.
:)

Hoy,

Ik heb het zelfde gehad, en de computerleverancier gebeld en die gaf mij de raad. Een bepaald nummer in te voeren die ik kreeg van hem. Maar dat was voor Word97 Oem, of het werkt bij 2000 weet ik niet.

Als ik hem hier mag plaatsen zal ik het even opzoeken of stuur anders een mailtje

Geplaatst door mverlaan

Als ik hem hier mag plaatsen zal ik het even opzoeken of stuur anders een mailtje

Registratie codes mogen nooit op Helpmij geplaatst worden;)

Geplaatst door vanzwam

Bedoel je de Aldi PC van +/- 1,5 maand geleden?
Daar zitten zelf 3 stickers op.
1° de code voor WinXP
2° de serienr
3° de productnr

De code voor office heb ik daar niet gevonden. Ik heb hem bij de mensen zelf geinstalleerd.
Maar ja ik kan mij ook vergissen natuurlijk.Missen is menselijk.
:)

Blijkbaar vergis je je ik heb twee stikkers van microsoft een bovenop de case (office) en een achteraan (windows xp)
En dan is er natuurlijk nog wat van medion.

Hai, :D

Helaas is het antwoord van Crash toch de enige juiste weg om jou Office weer (legaal) aan de gang te krijgen..

Kies je de andere weg dan zul je gewoon eens op Google naar oplossingen moeten zoeken..

Succes! :thumb:

Geplaatst door lamp

Blijkbaar vergis je je ik heb twee stikkers van microsoft een bovenop de case (office) en een achteraan (windows xp)
En dan is er natuurlijk nog wat van medion.

Ik denk niet dat ik mij vergis. Het volledige office pakket wordt door MEDION niet meegeleverd.

alle works suite dan nu goed (ik heb juist nog even uit mijn lekkere stoel moeten opstaan om naar de stickers te kijken.

Geplaatst door lamp
alle works suite dan nu goed (ik heb juist nog even uit mijn lekkere stoel moeten opstaan om naar de stickers te kijken.

Works suite is geen office pakket.Maar daar had je nu niet bepaald voor uit je stoel te stappen. Maar toch OK :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan