Product key

Status
Niet open voor verdere reacties.

djjaapsmal

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2010
Berichten
38
Mijn product key op onze pc is beshadigt en kan niet de laaste cijfers zien.:evil::(:
ik heb al meer als 20 codes geprobeerd geen 1 werkt. ook met de telefoon heb ik het 5 keer geprobeerd.
Plz ZO SNEL als je kan reageren.

Groetjes jaap
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En jij denkt dat wij het wel kunnen lezen, of verwacht je dat wij een zooi reserve product-key's hebben?
 
Wat moet ik nu doen!!!.

Ik wil vandaag nog op mijn pc!

Kunnen jullie geen Site met activate code sturen?.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
je had dat ,toen je die pc kreeg ,de activatie code even moeten over nemen op papier en in een txt bestandje:eek::):p:d
 
moet je opnieuw installeren of wil je alleen de code maar weten.
 
Dat soort software werkt alleen als je al een product key hebt ingegeven.

Microsoft bellen?
 
Ik krijg wel de code aleen mijn pc zegt dat deze ook fout is.

Elke code is fout.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Ooit een andere versie geïnstalleerd dan ? snap het alleen niet om 17.48 krijg je wel de code en om17.49 is elke code fout leg uit alsjeblieft
 
Laatst bewerkt:
Met dat programmatje kreeg ik de code van mijn ouders pc aleen als ik hem dan op mijn pc invoer is die fout.
komt dat omdat ik engelse windows xp home edition heb en mijn ouder Nederlands windows xp home edition
 
Hoi,

Zijn twee verschillende versies dus gaat niet lukken volgens mij wat jij wil.
 
In de winkel.

Ik ga er namelijk even van uit dat je een niet legale versie gebruikt. En wij mogen geen links geven naar illegale keys.
 
Kunnen hier nog wel uren doorgaan maar het is heel simpel.

Als je de code echt niet meer lezen kan en het betreffende OS ook niet meer op je systeem staat dan heb je een probleem.
Oplossing: Op wat voor manier dan ook aan een code komen voor het/een betreffend OS
 
djjaapsmal

Ik had een iligale versie geinstaleert omdat ik mijn cd rom kwijt BEN

Je geeft het antwoord eigenlijk zelf al.......
 
Aan een code komen is niet zo moeilijk, kwestie van goed zoeken. Maar hiermee kunnen we je helaas niet helpen. Je zult het dus zelf moeten uitzoeken, want we kunnen je hier niet helpen.
 
Kunnen hier nog wel uren doorgaan maar het is heel simpel.

Als je de code echt niet meer lezen kan en het betreffende OS ook niet meer op je systeem staat dan heb je een probleem.
Oplossing: Op wat voor manier dan ook aan een code komen voor het/een betreffend OS

:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
ik heb er maar een slot opgezet.
hier komt niemand uit.
en dan volg ik de huisregels...naar warez vragen is niet toegestaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan