productcode microsoft word

Status
Niet open voor verdere reacties.

tjokvol

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 sep 2009
hey,

ik heb een nieuwe laptop gekocht van het merk toshiba en daar zat standaard microsoft office bij. Nu komt er steeds een pop-up waar ik de productcode moet invoeren als ik Word of Excel open. Dit kan ik gewoon wegklikken maar nu las ik op internet dat als je Word 25 keer gebruikt zonder de productcode in te voeren je het programma niet meer volledig kunt gebruiken.
Ook las ik op de site van microsoft dat de productcode ergens op de verpakking moet staan maar tussen al de papperassen die ik bij de aankoop van mijn laptop meekreeg kon ik niks vinden.
Iemand een idee waar ik de productcode kan vinden of misschien een andere oplossing voor het probleem?

De geinstalleerde versie van Office is een zgn probeer-versie, die kun je niet activeren!

Wat je wel kunt doen is Office verwijderen en het gratis Open Office downloaden en installeren, minsterns zo goed, volledig compatible en nogmaals, 100% gratis

Je schrijft "zat er standaard bij". Dat kán, maar het feit dat het erop zat, hoeft nog niet te betekenen dat het een volledige en 'normale' versie is. Het zou heel goed een trialversie kunnen zijn die (ik dacht) 60 of 90 dagen werkt en dan aangeschaft dient te worden.
Als jij geen schijfje erbij hebt gekregen én je vindt bij de paperassen helemaal niets van Office, ga er dan maar vanuit dat het een trial betreft. Veel computerfabrikanten doen dit.
Je kunt trouwens het e.e.a. heel gemakkelijk checken door even naar de website van de winkel te gaan waar je het ding hebt gekocht. Zij vermelden wel bij jouw machine of er een volledige of 'proefversie' met een nieuwe machine wordt meegeleverd.

Ik ben trouwens zomaar even willekeurig naar een Toshiba op het w w w gegaan. Zie het plaatje, ik vermoed.............................

[edit]@Tjokvol, wat we mogelijk nog even vergeten zijn:L Welkom bij de Helpmij!!!
Daar je binnen 5 minuten na het plaatsen van je bericht reeds 2 replys had, kan ik mij bijna niet voorstellen dat je ze niet gelezen hebt? Altijd leuk om dan nog even een reactie terug te krijgen......... [end edit]

Bijlagen

• Office.jpg
    Office.jpg
    79 KB · Weergaven: 242
Laatst bewerkt:
Als je je e-mail adres geeft, kan ik zo een productcode ernaar toe sturen.
Wel illegaal, maar het werkt.
(Het is verboden om productcodes hier op het forum te posten, dus stuur ik ze alleen naar e-mail).
Ik heb ook een illegale productcode, en het werkt!:D

Uit de huisregels:
Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').

Bron http://www.helpmij.nl/forum/register.php?hr=ja

Bericht R15 verwijderd. R15 graag even, zoals gezegd, de huisregels nogmaals doornemen.

Bericht R15 verwijderd. R15 graag even, zoals gezegd, de huisregels nogmaals doornemen.

Oke, sorry, ik dacht dat je wel via mail productcode's mocht geven en vragen naar mailadres op dit forum.
Maar nu weet ik het!

In elk geval wel jammer, ik kan de vraagsteller nu helaas niet meer verder helpen.

Troost je, ook de illegale key werkt maar gedeeltelijk. Probeer met die illegale key 2007 maar eens middels Update te updaten.

Met de Office Genuine (2007) ..... geen problemen? Dan moet ik je feliciteren, bij mijn weten behoor je dan tot een clubje van zeldzamen.

Ik bedoelde eingelijk meer het volledig gebruik van -én het updaten van een illegale versie, dus niet zozeer het draaien alleen.

Voor de beeldvorming en om mogelijk te voorkomen dat we met een paar posters heen en weer posten zonder mogelijk exact over hetzelfde te schrijven:

jullie hebben beide 07geactiveerd en draaien op een minder legale key én je kunt keurig netjes bij Microsoft updaten? Als dat zo is, dan wederom mijn felicitaties, maar dan aan beiden.

Voor de beeldvorming en om mogelijk te voorkomen dat we met een paar posters heen en weer posten zonder mogelijk exact over hetzelfde te schrijven:

jullie hebben beide 07geactiveerd en draaien op een minder legale key én je kunt keurig netjes bij Microsoft updaten? Als dat zo is, dan wederom mijn felicitaties, maar dan aan beiden.

Jups, en Jups, en bedankt :D

Ik update Office 2007 eigenlijk nooit.
Gewoon omdat ik dat nog nooit nodig heb gevonden.
Windows updates vind ik wat anders.
Maar Office 2007 werkt gewoon lekker bij mij met de illegale keys!;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan