Productcode verlopen??? Office doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dafnu

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2007
Berichten
5
Hallo, helaas wist ik niet waar ik de productcode kon vinden (ik had overal gekeken, op de doos, in het boekje, internet maar helaas niet ONDER de laptop). Nu heb ik de code gevonden maar ik ben nu denk ik te laat met invoeren van de productcode (productkey) want de computer zegt dat hij niet goed is maar ik heb het nu al 10 keer gecontroleerd en het is echt de goede. De 60 dagen zijn toch nog niet verlopen (computer op 14 juli gekocht) maar ik heb de installatie in Word / Excel wel vaak weggeklikt omdat ik niet wist waar ik de code kon vinden. WAT NU??? Ik kan nu niets in Word en Excel doen, wie heeft er tips?? Alvast bedankt!!
 
je kan het beste microsoft even bellen,het uitleggen,dan helpen ze je wel
 
De product key voor Office is volledig anders dan de key van Windows (Xp of Vista), ook al heeft hij hetzelfde formaat.
De key van Office staat altijd op een gele label die geplakt is op de CD-case van Office.

Je hebt de installatie van Office weggeklikt, dus heb je Office niet op de PC staan, of wel? Of bedoel je de activatie? Die kun je gewoon doen door op activeren te klikken, de rest gebeurt automatisch.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan