Productcode win xp pro kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

1989martijn

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2010
Hallo allemaal,

De productcode van mijn win xp pro ben ik kwijt. Hoe kan ik deze vinden? Ik heb de cd wel. Helaas staat deze windows nergens meer geinstalleerd. Zodat ik het via het register kon vinden. Graag jullie reactie.

Tsja, zonder productkey is het gewoon installatie-medium geworden.

Als deze CD niet geschikt is voor "Unattended" installatie (dus dat de gebruiker de productkey niet hoeft in te kloppen), dan kun je het vergeten.
Was deze schijf wél geschikt voor unattended installatie, dan staat de product key in het (tekst-)bestand WINNT.SIF in de i386 map van de cd.

Ga er dus maar vanuit dat je nu alleen een installatie-schijf hebt die weinig waarde heeft, want installeren heeft geen zin zonder productkey.

Succes,

Tijs.

http://dutch.ilsc.org/lv/group/view/kl55341/Magical_Jelly_Bean_Keyfinder.htm

Dit prograatje geeft je Product code van je besturingssysteem en van Office :thumb:

@quickfit:
[...]Helaas staat deze windows nergens meer geinstalleerd. Zodat ik het via het register kon vinden.[...]

Graag de gestelde vraag een volgende keer beter lezen, want keyfinder leest de productkey-gegevens uit de registry van een geïnstalleerde windows, en die heeft de topic-starter nu juist niet (zie citaat!).

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan